مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با حضور علی پروین ظهر امروز پیگیری شد.

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین که در چمن مصنوعی این ورزشگاه برگزار شد 13 بازیکن حضور داشتند که 6 نفر آن‌ها از بازیکنان امید پرسپولیس بودند.

قرمزپوشان در تمرین پنج‌شنبه ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به فوتبال دست‌گرمی و کارهای هوازی پرداختند.

* فشنگچی و حمیدرضا علی‌عسگری به دلیل مصدومیت با لباس شخصی در تمرین امروز حضور داشتند و پس از گفتگو با استیلی محل تمرین را ترک کردند.

* علی کریمی یک ساعت قبل از قرمزپوشان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی به دویدن بر روی برف‌ها پرداخت، وی سپس فیزیوتراپی را در دستور کار خود قرار داد.

* وحید هاشمیان به دلیل درد از ناحیه کتف از سوی کادر فنی اجازه پیدا نکرد که در تمرینات گروهی شرکت کند و به طور اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت.

* مجتبی شیری به دلیل درد از ناحیه عضله ران با دستور کادر پزشکی اختصاصی تمرین کرد.

* میثاق معمارزاده غایب بود و سامان آقازمانی  با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین امروز بود.

* در حالی پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین می‌‌کنند که این ورزشگاه در حال بازسازی است. قرار است روز عید غدیر خم این ورزشگاه رسما افتتاح شود.

* پس از گذشت 25 دقیقه از تمرین امروز علی پروین به همراه نوه خود در تمرین بعد از مدتی غیبت حضور پیدا کرد. او با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و همچنین برخورد گرمی با استیلی داشت.

* حمید استیلی و وحید هاشمیان که به عنوان مربی و بازیکن اخلاق شناخته شده‌اند به دعوت کمیته فرهنگی فدراسیون برای آنها بلیتی به مشهد برای روز شنبه تهیه شده اما این موضوع با مخالفت استیلی مواجه شده است. استیلی قرار است بلیت خود و هاشمیان را صبح روز یکشنبه بگیرد و پس از برگزاری مراسمی سریعا به تهران برگردد.

* حمید استیلی که سعی دارد تا بازی مقابل سپاهان اولادی را آماده کند تمرینات ویژه‌ای را برای این بازیکن در نظر گرفته، سرمربی پرسپولیسی‌ها تمرینات اختصاصی با اولادی را در مجموعه ورزشی انقلاب سالن سنجش دنبال می‌کند.

* پروین در تمرین امروز با خوردبین هم به خوش و بش پرداخت. وی با برخی از هواداران سرخ پوشان نیز در خصوص وضعیت شیث و نصرتی به گفتگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا جریمه این دو بازیکن کاهش یابد. پروین همچنین در جواب سؤالات متعدد هواداران که چرا در این‌باره شما رایزنی نمی‌کنید، گفت: باشگاه همه کار خود را انجام داده و فقط باید دعا کنیم. حالا این موضوع که می‌گویند نصرتی یک سال و شیث 4 سال محروم شده است ما فعلا از آن بی‌خبر هستیم.

*‌ وی همچنین در خصوص ضرب و شتم داور بازی در بازی چوکا و نماینده دزفول دقایقی برای هواداران سخن گفت. پروین اعلام کرد واقعا این موضوع اصلا خوب نیست که بدبخت داور را آن‌طور در زمین می‌زدند. چرا حرمت داوران را زیر پا می‌گذارند، واقعا دلم سوخت.

*‌ علی کریمی پس از پایان تمرینات اختصاصی خود وقتی از درب سالن به بیرون ورزشگاه رفت با علی پروین که در کنار زمین بود هیچ برخوردی نداشت.

*‌ استیلی در حاشیه تمرین امروز به بازیکنان تذکر داد که هر کس می‌خواهد راه برود بهتر است که تمرین نکند.

* نوروزی دقایقی با عزیزی مشاور استیلی تمرینات ویژه‌ای انجام داد.

*‌ برنامه تمرینی از سوی خوردبین به کلیه بازیکنان داده شد.

* گزارشی کامل از وضعیت مصدومان پرسپولیس به پروین داده شد که پروین از خوردبین سؤال کرد چرا زمان ما این همه مصدوم در تیم‌ها نبودند.

* تمرین امروز پنج‌شنبه ساعت 12:50 دقیقه به پایان رسید، پرسپولیسی‌ها جمعه استراحت می‌کنند و شنبه در دو نوبت تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)