حضور ستاره تیم ملی فوتبال در پرسپولیس فعلاً منتفی شد تا شاید در فرصتی دیگر این انتقال صورت گیرد.

یحیی گل‌محمدی با توجه به مشکلات خط هافبک پرسپولیس به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی بود و درخواست خود را در این زمینه به مدیران باشگاه اعلام کرد، اما باتوجه به اینکه این بازیکن هنوز نیم‌فصل دیگر با باشگاه وایله کلوب دانمارک قرارداد دارد، روند این انتقال کمی سخت‌تر از پیش‌بینی‌ها شد.

با این‌حال عزت‌اللهی به دنبال جدایی از این تیم دانمارکی است، اما مسئولان باشگاه وایله اعلام کردند با جدایی او مشکلی ندارند، اما باشگاه‌های خواهان جذب او باید هزینه رضایت‌نامه را پرداخت کنند که این مسئله به چالشی بزرگ برای جدایی عزت‌اللهی تبدیل شده است.

مسئولان باشگاه وایله ابتدا به دنبال فروش عزت‌اللهی با رضایت‌نامه ۳۰۰ هزار یورویی بودند که بعد از اعلام تمایل باشگاه‌های ایرانی (استقلال، پرسپولیس و سپاهان)، هزینه رضایت‌نامه او را به ۴۰۰ هزار یورو افزایش دادند. اما دانمارکی‌ها وقتی آب را گل‌آلود دیدند بار دیگر رقم رضایت‌نامه عزت اللهی را افزایش دادند و در شرایطی‌که صحبت‌هایی مبنی بر رضایت‌نامه یک میلیون یورویی عزت اللهی مطرح بود، اما در نهایت به فروش این بازیکن در ازای دریافت ۷۰۰ هزار یورو راضی شدند.

البته باتوجه به قوانین نقل‌وانتقالات که اجازه جذب بازیکن ۶ ماه پیش از پایان قراردادش را می‌دهد، پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا در بازار تابستانه با عزت‌اللهی به توافق برسند تا این بازیکن بلافاصله بعد از پایان قراردادش در تیم دانمارکی و در نقل‌وانتقالاتی زمستانه بدون آنکه هزینه‌ای بابت رضایت‌نامه‌اش پرداخت شود، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بپیوندد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: درباره عزت‌اللهی از ابتدا بنای کار باشگاه بر این بود که با توجه به تحت قرارداد بودن بازیکن، تخلفی صورت نگیرد. نظر به سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین عدم تمایل و امکان باشگاه پرسپولیس برای دور زدن این قانون، مذاکرات صورت گرفت.

وی ادامه داد: برخلاف اینکه گفته شد باشگاه پولی بابت رضایت‌نامه پرداخت نمی‌کند و عزت‌اللهی خودش رضایت‌نامه بگیرد، مذاکرات ادامه یافت تا اینکه مبلغ رضایت‌نامه اعلام شد و عملاً مبلغی را عنوان کردند که این انتقال صورت نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)