پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل سفر به زادگاهش در تمرین امروز غایب بود.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز در نوبت صبح برگزار شد و سرخ‌پوشان تمرینات‌شان را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

*در تمرین امروز ابتدا سرخ‌پوشان در سالن وزنه به کار با وزنه پرداختند که این تمرین زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس انجام شد.

*سرخپوشان پس از کار با وزنه ادامه تمرینات‌شان را بر روی زمین چمن انجام دادند که این تمرین هم زیر نظر مسعود مؤمنی بدنساز پرسپولیس برگزار شد. سپس بازیکنان پرسپولیس به تمرینات استقامتی و هوازی روی آوردند.

* علی کریمی که در دو روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حاضر شده بود،‌ امروز غیبت داشت.

 

*امید عالیشاه غایب تمرین امروز تیم پرسپولیس بود. او برای رفتن به زادگاهش چند روزی را از کادر فنی پرسپولیس برای گذراندن امتحاناتش مرخصی گرفته است.

*پیام صادقیان که به علت سرماخوردگی روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر نشده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

*بازیکنان پرسپولیس امروز در تمرین پیگیر سفرشان به امارات بودند. چرا که هفته آینده قرار است بازیکنان پرسپولیس برای برگزاری اردوی‌ آماده‌سازی راهی کشور امارات شوند.

 

 * علی کریمی برخلاف دو روز گذشته در این تمرین حضور نداشت چرا که از قبل به او گفته بودند این تمرین فقط به بدنسازی اختصاص خواهد داشت. بازیکنان به درخشان گفتند از این به بعد بهتر است تمرینات را عصر بگذارید که کریمی هم بتواند بیاید.

 

 * پیام صادقیان و محمد عباس‌زاده که در تمرین روز گذشته (چهارشنبه) به علت سرماخوردگی حضور نداشتند، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

* در جریان تمرین به بازیکنان اطلاع داده شد پرواز صبح یکشنبه پرسپولیس به عصر موکول شده است. سرخ‌پوشان قرار است برای برپایی اردوی یک هفته‌ای به امارات سفر کنند.

* هواداران اندکی در درفشی‌فر وجود داشتند که با توجه به تمرین بازیکنان در سالن وزنه آنها اجازه ورود به داخل مجموعه را پیدا نکردند.

* با توجه به اینکه فردا تولد محمد نوری است امروز درپایان تمرین برای کاپیتان پرسپولیس جشن تولد برگزار شد. این در حالی بود که یکی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس هم با محمد نوری در یک روز به دنیا آمده و به این خاطر کانون هواداران کیک بزرگی برای این دو تدارک دیده بود. بازیکنان در جشن تولد، خودشان و نوری را حسابی کیک‌مالی کردند.

*تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت عصر امروز برگزار نخواهد شد و طبق برنامه سرخپوشان فردا را هم استراحت خواهند کرد. سپس از روز شنبه تمرینات این تیم آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)