پرسپولیس نیوز :هواداران تیم پرسپولیس به لوگوی بدون ستاره این باشگاه که در اسکوربورد ورزشگاه نمایش داده می‌شد اعتراض کردند.

در دقیقه ۴۰ بازی بین برخی از هواداران تیم پرسپولیس درگیری لفظی پیش آمد که اگر دخالت سایرین نبود کار به درگیری فیزیکی هم کشیده می‌شد.

* در یک صحنه محسن مسلمان بر روی احمد امیرکامدار بازیکن تیم نفت خطا کرد که این موضوع باعث درگیری این دو بازیکن شد. بعد از این صحنه مسلمان که عصبانی شده بود توسط بازیکنان پرسپولیس از صحنه درگیری دور شد اما این بازیکن با فرشاد احمدزاده هم‌تیمی خود هم دچار درگیری لفظی شدیدی شد که با وساطت بازیکنان این دو نفر از یکدیگر جدا شدند.

* در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس معتقد به صحنه پنالتی بودند اما علیرضا فغانی داور بازی چنین اعتقادی نداشت و این موضوع باعث شد تا کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به این صحنه اعتراض کند.

* مشکل همیشگی خبرنگاران در ورزشگاه تختی هنوز پابرجاست و عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و پوشش نامناسب اینترنت باعث شد تا اصحاب رسانه باز هم در ورزشگاه تختی دچار مشکل باشند.

* هواداران تیم پرسپولیس خبرنگاران را به مناسبت روز خبرنگار مورد تشویق خود قرار دادند.

* طاهری مدیرعامل پرسپولیس و گرشاسبی عضو هیات مدیره در وی وی آی پی ورزشگاه تختی حضور دارند و این بازی را از نزدیک می‌بینند.

* کمال کامیابی‌نیا و حسین ماهینی هم دو بازیکن تیم پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت نفت رفتند و با حمید درخشان سرمربی این تیم خوش و بش گرمی داشتند.

* هواداران تیم پرسپولیس به اینکه لوگوی این تیم در اسکوربورد ورزشگاه ستاره ندارد، معترض شدند.

* به مناسبت روز خبرنگار از سردبیران رسانه‌های ورزشی با اهدای هدایا و دسته‌گل تقدیر شد. جالب اینجاست که انجام این مراسم با آغاز بازی همزمان شده بود اما با این حال درخشان در این مراسم تقدیر شرکت کرد هرچند که برانکو حاضر نشد بازی را رها کرده و در این مراسم شرکت کند.

* باد شدیدی که در ورزشگاه می‌وزید به دلیل زمین‌های خاکی اطراف ورزشگاه باعث شد تا گرد و خاک در استادیوم راه بیوفتد.

* برانکو و درخشان سرمربیان پرسپولیس و نفت پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با هم داشتند.

* بیش از ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران حضور پیدا کردند.

* یاد و خاطره شهید حججی شهید مدافع حرم کشورمان که اخیراً در سوریه و به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسیده بود توسط بازیکنان پرسپولیس گرامی داشته شد.

* هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعار «۶تایی‌ها» برای استقلال کُری خواندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)