برخلاف اعلام رسانه های روسی حضور یحیی عطیه الله مدافع چپ مراکشی هنوز در پرسپولیس منتفی نشده است.

روزنامه «العین الثالثه» مراکش با انتشار گزارشی درباره وضعیت یحیی عطیه الله نوشت: مدافع چپ تیم ملی فوتبال مراکش که در تیم سوچی روسیه عضویت دارد، تصمیم گرفته در مراکش به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد.

عطیه الله پس از سقوط سوچی از لیگ برتر روسیه، با پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه مخالفت کرده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیراً پیشنهادهایی از روسیه و ایران دریافت کرده است. پرسپولیس که به تازگی خوان کارلوس گاریدو را به‌عنوان سرمربی جدید خود برگزیده، تلاش کرد عطیة‌الله را به خدمت بگیرد.

با این وجود، ولید رکراکی سرمربی تیم ملی مراکش از عطیة‌الله درخواست کرد پیشنهاد باشگاه ایرانی را در اولویت آخر خود قرار بدهد و در یک لیگ رقابتی‌تر بازی کند تا جایگاه خودش را در تیم ملی مراکش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست ندهد.

پیرو این خبر، برخی رسانه های داخلی مدعی شدند که حضور این مدافع در پرسپولیس منتفی شده اما پیگیری ها نشان می دهد عطیه الله توافقاتی خوبی با باشگاه داشته و به گاریدو چراغ سبز نشان داده.

راهکار باشگاه برای کاهش هزینه خرید جذب قرضی یحیی عطیه الله است. گاریدو که یحیی را معرفی کرده خود پیگیر این نقل و انتقال است و به باشگاه کمک می کند.

رسانه الشرق مراکش هم با تایید خبر مذاکره پرسپولیس با این بازیکن نوشته: یحیی عطیه الله تصمیم به جدایی از سوچی گرفته است. ایجنت او از پرسپولیس ایران و یک تیم روسی برای او پیشنهاد آماده کرده. یحیی الان در مراکش است و همه پیشنهادات را بررسی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)