تمرین پشت درهای بسته

مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس تهران در يكي از حساس‌ترين فينال‌هاي جام حذفي در دور رفت روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف ملوان بندرانزلي خواهد رفت از همين رو دايي قصد دارد تا تمرينات خود را تا قبل از اين ديدار پشت درهاي بسته و با تمهيداتي ويژه برگزار كند.

قرمزپوشان امروز در شرايطي پشت در‌هاي بسته تمرين كردند كه حدود 60 هوادار نيز حضور داشتند اما موفق نشدند به داخل ورزشگاه راه پيدا كنند.

پرسپوليس‌ها در تمرين امروز پس از گرم كردن بدن‌هاي خود به مرور كارهاي تاكتيكي و فوتبال دسته‌جمعي كه بيشتر تمرين ارسال توپ‌هاي بلند به پشت مدافعان بود، پرداختند.

* برخي از هواداران كه قصد داشتند به هر طريقي كه شده وارد ورزشگاه شوند دقايقي با هل دادن در ورزشگاه درفشي‌فر اعتراض‌هاي خود را اعلام كردند كه در اين ميان درگيري‌هاي لفظي كوچكي نيز به وجود آمد.

دو عكاس قصد داشتند كه از تمرين پرسپوليس پشت در‌هاي بسته عكس بگيرند آنها بر روي شيرواني يكي از سالن‌ها حضور پيدا كردند و به صورت پنهاني به عكسبرداري پرداختند. ماموران ورزشگاه درفشي فر نيز با ديدن اين صحنه به اين دو عكاس تذكر دادند.

* يكي از مترجمان كي‌روش از سوي فدراسيون فوتبال در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا كرد با توجه به اينكه تيم ملي كشور ما بايد اردويي در اتريش برگزار كند و نياز به ويزاي شينگن براي بازيكنان است مقرر گرديده تا پاسپورت بازيكنان زودتر جمع‌آوري شود از همين رو نماينده كي‌روش امروز در تمرين پرسپوليس پاسپورت 9 ملي پوش انتخاب شده در تيم ملي را جمع كرد.

* در تمرين امروز محمد پروين، غلامرضا رضايي و جلال اكبري غايب بودند.

* با دستور دايي تمرين فرداي پرسپوليسي‌ها نيز پشت در‌هاي بسته برگزار خواهد شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)