مرجع خبری پرسپولیس : علي‌رغم خبرهايي كه از گوشه و كنار مبني بر جذب مجتبي زارع توسط باشگاه راه‌آهن به‌گوش مي‌رسد به نظر نمي‌آيد تارتار براي ادامه كار در ليگ برتر انگيزه‌اي براي به خدمت گرفتن اين بازيكن داشته باشد.

طبق بررسي‌هايي كه سرمربي جديد راه‌آهن انجام داده است مشكل تيم خود را در خط دفاع بيشتر از ساير خطوط ارزيابي كرده و براي ترميم اين خط بيشتر از ساير خطوط نياز به بازيكن دارد.

 

با توجه به شرايط باشگاه راه‌آهن براي جذب بازيكن به نظر مي‌رسد اين بازيكن جديد از خارج از كشور جذب شود چرا كه راه آهن 6 سهميه ليگ برتري خود را جذب كرده است و ديگر نمي‌تواند بازيكن داخلي به خدمت بگيرد.

 

 

تنها در يك صورت امكان جذب بازيكن داخلي وجود دارد، آن هم در صورت بيرون رفتن يكي از اين 6 نفر از تركيب راه‌آهن به‌دليل مصدوميت يا با توافق باشگاه. در حال حاضر هر 6 بازيكن ليگ برتري جذب شده توسط راه‌آهن در تركيب اصلي اين تيم جا افتاده‌اند و سرمربي هم قصد ندارد هيچ يك از آنها را از دست بدهد.

 

با اين اوصاف پيوستن زارع به راه‌آهن كاملا منتفي است و اين بازيكن بايد تا پايان فصل در پرسپوليس بازي كند مگر اينكه باشگاه براي معاوضه او برنامه ويژه‌اي در نظر گرفته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)