پرسپولیس نیوز : مدیر اداری و مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس به همراه تعدادی از مسوولان باشگاه و اعضای کانون هواداران در مراسم ختم هوادار پرسپولیس که در بازی با نفت درگذشت، شرکت کردند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مراسم ختم زنده یاد سید نجی‌اله حسینی اصل امروز برگزار شد و در جریان آن، جمعی از مسوولان باشگاه و اعضای کانون هواداران پرسپولیس حضور پیدا کردند.

با توجه به اینکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی کیش بسر می‌برند و علی اکبر طاهری نیز در سفر زیارتی کربلا است، برای این مراسم از سوی باشگاه، حسین علیپور مدیر اداری، همراه تنی چند از مسوولان و کارمندان بخش‌های مختلف باشگاه حضور پیدا کردند.

از حاضران ویژه این مراسم، محمد پنجعلی مدیر تیم‌های پایه بود که در واقع به نیابت از پیشکسوتان پرسپولیس در این مراسم شرکت کرد و باعث خوشحالی بازماندگان آن مرحوم شد.

همچنین عباس اسماعیل بیگی، سرپرست کانون هواداران پرسپولیس با توجه به کسالت شدیدی که داشت، همراه تعداد زیادی از اعضای کانون و مشوقین پرسپولیس در این مراسم شرکت کردند.

همچنین پلاکاردهایی در تسلیت این ضایعه به بازماندگان آن مرحوم از سوی باشگاه و کانون هواداران در محل برگزاری مراسم نصب شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)