طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور یک مدافع چپ تونسی در پرسپولیس به گوش می‌رسید.

یکی از پست هایی که پرسپولیس در آن احساس ضعف می‌کند، پست دفاع چپ است. یحیی در این پست علی نعمتی و محمد مهدی احمدی را در اختیار دارد و وحید امیری هم توانایی بازی در این پست را دارد. از آنجایی که امیری در کارهای هجومی بهتر از کارهای دفاعی است و در خط حمله بیشتر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گل محمدی قصد دارد یک مدافع چپ را به فهرست تیمش اضافه کند.

با توجه به پر بودن لیست بزرگسال پرسپولیس، گزینه آن‌ها برای دفاع چپ ترجیحا باید زیر ۲۳ سال باشد. در غیر این صورت یحیی باید یک بازیکن دیگر را از لیست تیمش خارج کند.

طی روزهای گذشته مرتضی بن‌وناس مدافع ملی‌پوش تونسی که سال قبل در تیم قاسم پاشا ترکیه عصویت داشت، به پرسپولیس لینک و حتی اعلام شد سرخ پوشان مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند. بن‌وناس که در سایت ترانسفرمارکت، ارزش‌گذاری ۱.۵ میلیون یورویی شده، مدافع ۲۹ ساله و چپ‌پا اهل کشور تونس است که در کارنامه او انجام ۶ بازی ملی هم به چشم می‌خورد و تا سال ۲۰۲۱ او اکثرا در لیگ کشورش بازی کرده و در تیم‌هایی مانند ساحل، بیزرتین و موناستیر تونس سابقه بازی دارد.

آنطور که شنیدیم حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده و مدیران پرسپولیس باید برای جذب سایر گزینه‌ها تلاش کنند. پیشنهاد مالی بالا و البته پر بودن لیست پرسپولیس برای جذب بازیکن بزرگسال باعث شد تا حضور این مدافع چپ تونسی در تیم قهرمان ایران منتفی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)