نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این باشگاه حضور پیدا کردند.

تمرین امروز سرخپوشان میهمانان ویژه‌ای داشت که این روزها برای اجرای قوانین و جلوگیری از تخلفات حضور تعیین کننده‌ای در فوتبال دارند.

رضا درویش امروز به اتفاق پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی، نقی طالبی رئیس حراست باشگاه و افسر امنیتی تیم و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه راهی محل تمرین سرخپوشان شدند. آقایان لقمان کیاپاشا بازرس قضایی و بازرس کل امور ورزش و جوانان، جواد محمودزاده معاون بازرسی امور و عضو کارگروه ناظر بر اجرای دستورالعمل ناظر بر قراردادها، سید رسول جلالی رییس هیات بازرسی مستقر باشگاه و محمد صالحی را همراهی می‌کردند.

در جریان این حضور جلسه ای با حضور رضا درویش، یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی تشکیل شد تا درباره مهم‌ترین مسایل و مشکلات موجود گفتگو و تبادل نظر نمایند.

در این ملاقات مدیران باشگاه درباره دغدغه‌های موجود و مشکلات اقتصادی باشگاه، درآمدهای مربوط به حق پخش، تبلیغات محیطی و تزریق بودجه به فوتبال، مشکلات ناشی از این موارد و محدودیت‌های ناشی از وضع قوانین جدید چون سقف بودجه و موارد گوناگون دیگر صحبت کردند. در مقابل مسایل مربوط به اجرای صحیح دستورالعمل سقف بودجه ، شفافیت مالی در تمامی باشگاه ها و نظارت بر درامدها و هزینه کردها نیز از سوی نمایندگان بازرسی کل کشور مطرح شد که مورد توجه قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)