ابراهیم شکوری صبح امروز با حضور در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، در محل تمرین تیم پایه‌ها در رده نونهالان حاضر شد و مورد استقبال مسعود زارعی و نبی‌الله باقری‌ها قرار گرفت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این دیدار، شکوری ضمن بازدید از شکل کار و مدل فعالیت تیم نونهالان، برای دقایقی با دو مربی این تیم به صحبت پرداخت. باقری‌ها و زارعی از اینکه چهره‌ای فوتبالی وارد عرصه مدیریت پرسپولیس شده و یکی از هم‌نسلان خودشان، فعالیت‌های اجرایی باشگاه را برعهده گرفته است، ابراز خوشنودی کردند. آنها همچنین در مورد مشکلات تیم‌های پایه با دکتر شکوری به صحبت پرداخته و خواستار توجه بیشتر از سوی باشگاه شدند.

معاون اجرایی پرسپولیس نیز پس از استماع صحبت‌های این دو مربی، اعلام کرد مشکلات را رصد کرده و تلاش می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، این موانع را از پیش‌‎رو بردارد.

او ادامه داد: «برنامه ما این است که باشگاه بر روی سرمایه‌‎های خودش حساب باز کند و در پی آن هستیم تا طوری کارها را پیش ببریم که در سال‌های آینده، تیم‌های مختلف آکادمی بتوانند تیم اصلی پرسپولیس را تغذیه کنند.» در نهایت، دکتر شکوری دیدار تیم نوجوانان پرسپولیس با پیکان را از نزدیک تماشا کرد و به حمایت از دیگر بخش آکادمی باشگاه پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)