پرسپولیس نیوز : سرمربی و کادر تیم ملی نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران با مهدوی‌کیا، در تمرینات تیم بورسیادورتموند حاضر شدند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این دیدار چند دقیقه ای که کوتاه هم بود دوستی مهر دقایقی از نزدیک تمرینات تیم بورسیا دورتموند را دید و مهدی مهدوی کیا با برخی از بازیکنانی که آنها را قبلا می شناخته خوش و بش کرد.

پس از این بازدید، دوستی مهر و همراهانش از قسمتهای مختلف باشگاه بورسیا دورتموند آلمان، سالن بدنسازی، زمین ها و دیگر امکات این باشگاه  دیدن کرد. این باشگاه بزرگ به خوبی میزبان تیم ملی نوجوانان ایران بود و پس از پایان بازی دوستانه، فیلم بازی رادر اختیار مدیر رسانه ای قرار داد تا برای بررسی کردن بازی در اختیار کادر فنی و سرپرستی تیم ملی قرار گیرد.

تمرینات تیم دورتموند تحت تدابیرخاصی انجام می شود و البته به این راحتی ها اجازه ورود هر شخصی به تمرینات نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته و قهرمان آلمان داده نمی شود. پس از انجام هماهنگی ها مدیر رسانه ای تیم ملی اقدام به عکس گرفتن از تمرینات تیم بزرگسالان دورتموند کرد.

 

http://perspolisnews.com/new/wp-content/uploads/http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/07/06/media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1392_07_06_13920706000237_PhotoL.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)