پرسپولیس نیوز : دو بازیکن پرسپولیس که در فهرست دیدار مقابل ملوان قرار ندارند،در اردوی سرخپوشان حضور یافتند.

علیرضا نورمحمدی که از همراهی تیمش در بازی با ملوان محروم است،ظهر امروز در هتل المپیک حاضر شد و با سرخپوشان دیدار کرد.

از سوی دیگر،مهدی طارمی هم که از فهرست پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان کنار رفته است هم با حضور در هتل المپیک در کنار سرخپوشان دقایقی را سپری کرد.

 

در حالی که کمتر از 90 دقیقه تا آغاز بازی پرسپولیس و ملوان باقی است هنوز به تماشاگران تیم اجازه ورود به ورزشگاه داده نشده است.

*تعدادی از تماشاگران که از شهرستان ها خود را به آزادی رسانده اند در چمن بیرون از ورزشگاه نشسته اند و برخی از آنها در حال والیبال بازی کردن هستند.

*هنوز درب پارکینگ غربی استادیوم آزادی به روی تماشاگران باز نشده است.

*لیدرهای پرسپولیس در ورزشگاه حاضر هستند و طرح موزاییک منقش به نام مبارک «یاحسین» را آماده کردند و همگی آنها با لباس شماره 24 هادی نوروزی دراستادیوم حاضر هستند.

*قرار است قبل از شروع مسابقه مراسم مدیحه سرایی و سینه زنی در ورزشگاه قبل از مسابقه انجام شود.

*داوران مسابقه امروز راس ساعت 16:00 وارد ورزشگاه شدند و بعد از چند دقیقه برای بازی در زمین و دروازه ها به داخل چمن رفتند.

*خبرنگاران در حال تماشای بازی سپاهان و استقلال هستند.

*فردی که از شیراز خود را به ورزشگاه رسانده در حال روپایی زدن روی پیست تارتان است و خود را برای انجام حرکات نمایشی در دربی 81 آماده می کند.

 

*اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس راس ساعت 16:20 وارد ورزشگاه آزادی شد.

*در بدو ورود تیم پرسپولیس به رختکن برانکو ایوانکوویچ همراه دستیار خود پانادیچ به داخل زمین آمد و تشویق شد.

*چند تن از لیدرهای پرسپولیس به سمت سوشا مکانی آمدند و با او درباره عملی شدن طرح موزاییک در بازی امروز و در صورت پر شدن جایگاه رو به رو صحبت کردند.

*کمال کامیابی نیا زمانی که وارد ورزشگاه شد از سوی هواداران با شعار «کمال گتوزو» تشویق شد.

 

مسئول تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فشار خون بالا به تکنسین‌ها و ناجی‌های ورزشگاه آزادی مراجعه کرد.

 

داود کاشانی، مسئول تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس امروز پیش از بازی این تیم مقابل دچار کسالت شد که با همراهی محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به تکنسین‌ها و ناجی‌هایی که در ورزشگاه آزادی مستقر هستند مراجعه کرد.

پس از معاینات پزشکی بر روی داود کاشانی مشخص شد که وی کمی فشار خون وی بالا رفته و پزشکان ورزشگاه آزادی به وی اعلام کردند که به هیچ عنوان نباید در زمان بازی دچار هیجان شود.

 

 تیم ملوان با ترکیب سرگئی پاشنکو، عزت پورقاز، احمد آهی، پژمان نوری، مازیار زارع، حسین ماهینی، عزیز معبودی، حسین کنعانی، صادق محرمی، فرزاد حاتمی، محمد آبشک در برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)