پرسپولیس نیوز :  هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند طبقه پایین ورزشگاه رایگان شده است.

دیدار سایپا و پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نزدیک به 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* از ساعت 15 ترافیک شدیدی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه دیده می‌شد و با وجود آن شرایط انتظار می‌رفت قبل از آغاز مسابقه حداقل نیمی از ورزشگاه پر شود اما تا ساعت 16 فقط حدود 30 هزار در ورزشگاه آزادی دیده می‌شود.

* خیلی از تماشاگران فکر می‌کردند طبقه پایین ورزشگاه رایگان است و از همین رو قصد رفتن به طبقه اول ورزشگاه را داشتند که ماموران انتظامی بارها مجبور شدند به آنها اعلام کنند فقط آنهایی که از قبل بلیت خریداری کردند می‌توانند در طبقه اول مستقر شوند. در حال حاضر حدود 10 هزار تماشاگر با خریداری بلیت در طبقه اول ورزشگاه مستقر شدند. این موضوع باعث دلخوری هواداران را در پی داشت.

* بازیکنان پرسپولیس به محض ورود به زمین مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفتند و در این محسن بنگر بیشتر از همه مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

* علی‌اکبر طاهری، کارلوس کی‌روش و حسین هدایتی از جمله میهمانان ویژه در جایگاه VVIP ورزشگاه هستند.

* محمد پنجعلی و فرهاد ظریف کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در بین تماشاگران بازی را تماشا می‌کنند.

* قبل از آغاز بازی مربیان دو تیم استقبال خیلی خوبی از یکدیگر داشتند و در این بین اکثر بازیکنان پرسپولیس سمت مجید جلالی رفته و با او خوش و بش کردند.

* برانکو ایوانکوویچ به شدت از سوی هواداران تشویق شد و این مسئله نشان می‌دهد که محبوبیت او بازی به بازی بیشتر می‌شود.

* با وجود آغاز بازی همچنان تماشاگران زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* دقیقه 3 بازی وقتی پشت محوطه جریمه سایپا سرخپوشان صاحب ضربه ایستگاهی شدند هواداران با تشویق رضاییان خواهان زدن ضربه توسط این بازیکن شدند.

 

* حسین هدایتی به همراه علی اکبر طاهری در جایگاه ویژه نشسته و بعد از به ثمر رسیدن گل علی اکبر طاهری ایستاده برای بازیکنان دست زد و با حسین هدایتی نیز دست داد و چند دقیقه ای با هم صحبت کردند.

* احمد نوراللهی بعد از به ثمر رسیدن گل به سمت نیمکت آمد و بازوبند مشکی هادی نورزی به دوربین نشان داد.وی این گل را به هادی نوروزی تقدیم کرد.

* چند نارنجک از طبقه دوم ورزشگاه به داخل زمین پرتاب شد که یکی از آنها در کنار توپ جمع کن بازی منفجر شد و باعث شد شلوار او بسوزد.

* مترجم برانکو بعد از به ثمر رسیدن گل با سرعت دور نیمکت می چرخید که برانکو به او نگاه می کرد و می خندید.

 *طرفداران پرسپولیس پس از گل به شدت برانکو را تشویق کردند.

* هواداران بعد از به ثمر رسیدن گل علیه پرویز مظلومی و مهدی رحمتی شعار سر دادند.

* فرهاد ظریف بازیکن تیم ملی والیبال بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس به شدت خوشحالی کرد که نزدیک بود از روی صندلی به پایین بیفتد.

 

*هواداران پرسپولیس مانند هفته های اخیر کاپیتان فقید خود را با شعار "نوروزی روحت شاد" تشویق می کنند و یاد و نام او را گرامی می دارند.

 

 آندرانیک تیموریان بازیکن تیم سایپا از سوی هواداران تیم پرسپولیس هو شد.

* غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری به شدت از سوی هواداران تیم پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

 

*فرهاد ظریف عضو تیم ملی والیبال، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*زمانی که احمد نورالهی دروازه سایپا را باز کرد پیراهنی که عکس هادی نوروزی روی آن بود را به حاضران در ورزشگاه نشان داد.

*در حالیکه تیم پرسپولیس میهمان سایپاست برای اولین بار در چند سال اخیر سرخ‌پوشان روی نیمکت سمت راست ورزشگاه آزاد نشستند.

*پس از گل تیم پرسپولیس چند نارنجک از سوی هواداران به سمت زمین پرتاب شد.

*هواداران پرسپولیس علیه میلاد میداودی شعار دادند.

*در فهرستی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته نام روزه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران به اشتباه در لیست اسامی تیمی سایپا درج شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)