مرجع خبری پرسپولیس : سردان گمالوویچ صبح امروز (سه شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با قائم مقام این باشگاه ملاقات کرد.

جمشید زارع در خصوص این ملاقات، اظهار داشت: پس از حضور مصطفی دنیزلی در راس هدایت تیم فوتبال پرسپولیس و با تصمیم وی، مربیان خارجی این تیم که شامل؛ سردان گمالوویچ، رالف سومدیک و هاروت آبرامیان بودند، از نیمکت سرخپوشان دور و در اختیار باشگاه قرار گرفتند و به همین دلیل، آنها برای مشخص شدن تکلیف خود به باشگاه مراجعه می کنند.

وی افزود: سردان گمالوویچ مربی بدنساز این تیم قراردادی یکساله با باشگاه دارد و پس از نشستی که در آینده ای نزدیک خواهیم داشت، در خصوص ادامه یا عدم همکاری با وی تصمیماتی را اتخاذ خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز نارضایتی از روند بدنسازی تیم از سوی گمالوویچ در نیم فصل اول، در خصوص ادامه همکاری این مربی خارجی گفت: ایشان قراردادی یکساله با باشگاه دارد و به جهت انجام امور شخصی به مدت دو روز به مرخصی می رود و پس از حل مشکلاتش، در مراجعت به تهران، درباره ادامه یا عدم همکاری وی تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

جمشید زارع در مورد دستیاران مصطفی دنیزلی افزود: مقرر شد سرمربی جدید تیم، در چند روز آینده دستیارانش را به باشگاه پیشنهاد بدهد و با هم فکری مدیریت باشگاه، دستیاران جدید کارشان را آغاز کنند. ضمن اینکه آقای دنیزلی تنها یک دستیار از کشور ترکیه معرفی خواهد کرد و مابقی کادر فنی مورد نیاز، از میان گزینه های داخلی انتخاب می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)