با نظر دايى در آبادان بازى مى كنم

مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس امروز در ديدارى سخت و حساس در آبادان مقابل صنعت نفت قرار مى گيرد. عليرضا حقيقى، دروازه بان پرسپوليس معتقد است اولين شكست صنعت نفت در آبادان رقم مى خورد.

گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

• شرايط كنونى پرسپوليس چطور است؟
– پرسپوليس اوضاع بدى ندارد. ما بعد از برد مقابل سايپا از نظر روحى در شرايط مطلوبى قرار داريم و تمرينات خوبى را هم پشت سر گذاشتيم. در حال حاضر آمادگى مطلوبى داريم و مى خواهيم با قدرت مقابل صنعت نفت قرار بگيريم.

 

• اين ديدار را چطور مى بينى؟
– صنعت نفت تيم خوبى است. آنها در ۳ هفته ابتدايى ۳ پيروزى ارزشمند به دست آورده اند و انگيزه بسيارى براى ديدار با پرسپوليس دارند. در مقابل ما نيز براى پيروزى و كسب ۳ امتياز به آبادان مى رويم و براى كسب برد از هيچ كوششى دريغ نخواهيم كرد. اميدوارم اولين شكست صنعت نفت در آبادان را رقم بزنيم.

 

 

• عده اى معتقدند بازيكنان صنعت نفت ممكن است دچار غرور شده باشند.
– ما كارى به اين مسائل نداريم. حريف را دست كم نمى گيريم و تمام هدفمان اين است كه ۳ امتياز شيرين را در آبادان به دست آوريم.

 

• چقدر از تيم آبادانى شناخت داريد؟
– كادرفنى تيم صنعت نفت را به خوبى آناليز كرده و نقاط ضعف و قوت اين تيم را مى شناسيم. سعى مى كنيم با استفاده از نقاط ضعف آن ها در بازى امروز موفق باشيم.

 

• در اين ديدار بازى مى كنى؟
– هر طور كه على دايى صلاح بداند همان مى شود. اگر دايى باز هم به من اعتماد كند در تركيب قرار مى گيرم و براى موفقيت تيم تلاش مى كنم و اگر هم روى نيمكت باشم اعتراض ندارم و براى تيم دعا مى كنم.

 

• پرسپوليس در اين فصل چه مقامى به دست مى آورد؟
– ما براى قهرمانى پا به مسابقات ليگ برتر گذاشته ايم و در اين راه هر كارى مى كنيم تا به اين مهم دست يابيم. البته در ليگ قهرمانان آسيا هم اهداف بزرگى در سر داريم و براى موفقيت در اين جام با ارزش هم كوشش خواهيم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)