مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقى دروازه بان جوان تيم پرسپوليس كه اخيراً به همراه تيمش در تركيه بسر مى برد از وضعيت آمادگى اش راضى است. وى از اينكه سرمربى پرسپوليس بعد از اين همه كش و قوس مشخص شده است ابراز خوشحالى مى كند. وى به دليل مشكلات دانشگاهى ديرتر از بقيه به تركيه سفر كرد و همين امر باعث شده است او نتواند از اين اردو نهايت استفاده را ببرد. با وى گفت و گويى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

در تمرين پنجشنبه كه اولين تمرين بعد از اردوى تركيه بود شركت نكردى. چرا؟
صبح پنجشنبه بايد به اداره ماليات مى رفتم و مبلغى را واريز مى كردم و به دليل اينكه ساعت تمرين دقيقاً با ساعت كار اداره ماليات تداخل داشت با اجازه از كادر فنى در اين تمرين شركت نكردم.

اردوى تركيه چطور بود؟
اردوى بسيار خوبى بود و فضاى بسيار دوستانه اى بر آن حاكم بود. همه فقط به فكر تمرين بودند و اينكه خود را براى شروع ليگ نهم آماده كنند.

شرايط آب و هوايى و امكانات كمپى كه در آن حضور داشتيد چطور بود؟
امكانات كمپ بسيار عالى بود و همه بازيكنان سعى كردند نهايت استفاده را از اين امكانات ببرند. از لحاظ آب و هوايى كه شرايط بسيار عالى بود. البته ما ۳ نفر كه ديرتر از ساير بازيكنان به آنجا رفتيم از آنها شنيديم كه در ۲ روز اول هوا كمى سرد بوده اما وقتى ما رسيديم هوا بسيار عالى بود و حالا كه به تهران برگشتيم فهميديم كه آنجا چه آب و هواى عالى اى داشت.


دليل اينكه شما ديرتر از بقيه به تركيه رفتيد چه بود؟

ما همراه ساير بازيكنان به فرودگاه رفتيم و از سوى باشگاه هم به ما اعلام شده بود كه مشكلات دانشگاهى و خروج از كشور ما حل شده است اما وقتى بارهايمان را در فرودگاه تحويل داديم از خروج ما جلوگيرى شد و به ما گفتند شما نمى توانيد از كشور خارج شويد. حتى بارهاى ما ۳ نفر زودتر از خودمان به تركيه رفت و بعد از اينكه توسط باشگاه مشكلات خروج ما حل شد بامداد روز شنبه به تركيه رفتيم و به محض ورود در تمرينات شركت كرديم.

زلاتكو كرانيكار را چطور مى بينى؟
ما هنوز برخوردى با ايشان نداشته ايم. به هر حال باشگاه بعد از اين همه
كش و قوس توانست يك مربى خوب را انتخاب كند و اين جاى خوشحالى دارد. با توجه به سوابقى كه اين مربى دارد به نظر مى رسد از مربيان سطح بالا باشد. به عنوان يك بازيكن بايد تابع او باشيم و براى از بين بردن حاشيه ها به او كمك كنيم
.

در تمريناتى كه تا به حال داشتيد كسى به عنوان دروازه بان اول از سوى عابدزاده معرفى نشده است؟
همچنين بحثى در فصل گذشته كه حتى مهدى واعظى هم بود وجود نداشت و الان هم فكر مى كنم عملكرد هر كس كه بهتر باشد درون دروازه قرار مى گيرد.

تمرينات زيرنظر عبدى چطور بود؟
حسين عبدى مربى بسيار لايقى است و با يك برنامه مشخص تمرينات را آغاز كرد. در اردوى تركيه هم از روز اول يك برنامه مكتوب مشخص كرده بودند و طبق آن عمل كردند. البته عابدزاده هم استارت تمرينات را بسيار خوب زد اما از موقعى كه عبدى به تمرينات اضافه شده تمرينات با علم و برنامه بيشترى برگزار مى شود.

به آمادگى صددرصد رسيدى؟
من از ابتداى تمرينات حضور داشتم و تا به حال به ۸۰ ۹۰، درصد آمادگى رسيده ام و فكر مى كنم با ادامه تمرينات تا شروع ليگ برتر به آمادگى صددرصد برسم.

چه رتبه اى را براى پرسپوليس پيش بينى مى كنى؟
خدا را شكر شرايط تيم از آغاز تمرينات بسيار بهتر شده است و هدف پرسپوليس مثل هميشه قهرمانى در ليگ برتر است. حريفان اصلى ما امسال سپاهان و استقلال هستند.


بازى اول شما مقابل مس كرمان است كه امسال تيم خوبى بسته است. اين بازى را چطور مى بينى؟
مس امسال تيم بسيار قوى اى است و پرسپوليس هم كه هميشه مدعى است. بازى حساس و مهمى است. بازى اول هميشه مى تواند سرنوشت ساز باشد و با پيروزى در اين ديدار مى توانيم فصل را خوب آغاز كنيم. بازى خوبى خواهد بود. ما بازيكنان با تجربه اى داريم و در بازى اول مس كرمان را شكست خواهيم داد و روحيه خواهيم گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)