مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقى سنگربان جوان پرسپوليس اين روزها محكم به نيمكت پرسپوليس چسبيده و ظاهراً شانسى براى بازگشت به ميدان ندارد. در همين  باره به سراغش رفتيم تا ببينيم چه حرفى براى گفتن دارد. با ما همراه باشيد:
•چرا دوباره نيمكت نشين شدى؟
– البته خيلى دوست ندارم وارد اين بحث شوم اما در ۲ جمله دلايلش را برايتان مى گويم. يكى اينكه خواست خدا بود و دوم نظر كادر فنى اين است كه بايد فعلاً نيمكت نشين بمانم.
• با اين قضيه كنار آمده اى؟
– بله. حتماً حكمتى در آن وجود دارد. اگر روى برنامه كار نمى كردم مى گفتم اين اتفاق خواست خدا نبوده بلكه خواسته خودم بوده اما من در اين فصل انگيزه ام را ۱۰ برابر فصل قبل كردم و تمريناتم را با اعتقاد كامل دنبال مى كنم. مى دانم كه بالاخره خواست خدا هم در اين مورد تغيير مى كند.
• با خواست كادر فنى موافقى؟
– به هر حال نظر آنها اين است كه روى نيمكت باشم. شايد آقاى كرانچار يا هر مربى ديگرى توانايى من را نمى پسندد. نمى توانم به آنها بگويم چرا از نحوه بازى كردن من خوشتان نمى آيد. اين يك نظر شخصى است.
• ظاهراً اتفاقات بازى با پيكان كمى كار دستت داده است؟
– در آن بازى مشكلات ديگرى وجود داشت. من ۲ ساعت قبل از شروع بازى متوجه شدم كه در تركيب هستم. به هر حال ما يك بازى ساده پيش رو نداشتيم. پيكان تيم صدرنشين بود و بايد از هر لحاظ براى آن بازى آماده مى شديم. خود من حداقل بايد يك هفته زودتر در جريان كار قرار مى گرفتم و از لحاظ روحى و روانى خودم را آماده بازى با پيكان مى كردم اما روى گل هاى دريافتى من حرف دارم. يكى از گل ها كه پنالتى بود و اتفاقاً جهت حركت توپ را تشخيص دادم و به سمتش رفتم اما كمى كم آوردم. گل دوم را هم كه همه ديدند كه از روى بدشانسى من به ثمر رسيد. مسير توپ به شكلى نبود كه وارد دروازه شود اما تير دروازه مسير آن را تغيير داد. با اين وجود گفتم من مقصر هستم چون درون دروازه پرسپوليس ايستاده بودم.
• فكر مى كنى شرايط ديگر تغيير نمى كند؟
– اتفاقاً برعكس، من معتقدم شرايط عوض مى شود. در حال تمرين كردن هستم و هرگز هم انگيزه ام را از دست نداده ام. پس قطعاً شرايط عوض خواهد شد.
• اتفاقات عجيبى نيز ميان تو و ميثاق معمارزاده افتاد. هيچ وقت فكر نكردى چرا خبر آن مصاحبه تند ميثاق را به تو اطلاع دادند؟
– خبر دروغى نبوده كه بگويم به من دروغ گفتند تا من را تحريك كنند. به هرحال ميثاق حرف هايى زده بود و من در جريانش نبودم و به من گفتند چنين شده اما به نظر من اتفاق خاصى نيفتاده چون قاعدتاً بايد نسبت به آن مصاحبه عكس العمل نشان مى دادم كه اين كار را نكردم. نه مصاحبه اى انجام دادم نه واكنشى از خودم نشان دادم. برايم هم مهم نيست چرا عده اى خبرنگار موضوع آن مصاحبه را به من اطلاع دادند! مهم آرامش تيم بود كه آن را حفظ كردم.
• اين روزها خيلى مى شنويم كه بين سرخپوشان اختلافات زيادى به وجود مى آيد . از همين اتفاقات ميان تو و ميثاق هم مى توان فهميد كه موضوع درست است. چرا پرسپوليس دچار چنين مسائلى شده است؟
– حقيقت اين است كه همه ما هنوز نتوانسته ايم خودمان را در يك سطح ببينيم. البته فكر مى كنم با حضور حبيب كاشانى اين مسائل حل شده و خيلى زود شرايط تيمى بهتر شود. همه ما هم كمك خواهيم كرد تا شرايط بهتر شود.
• بازى با سايپا را چطور مى بينى؟
– سايپا جزو بهترين تيم هاى ليگ است كه از بازيكنان بسيار باانگيزه برخوردار است و مربى فهيمى همچون محمد مايلى كهن را در كنار خود دارد. آنها حتماً براى كسب ۳ امتياز بازى به مصاف ما خواهند آمد اما ما به ۳ امتياز اين بازى بيشتر نياز داريم چون بايد از حالا به بعد به وضعيتمان در جدول سر و سامان بدهيم. دوست نداريم در روزهاى پايانى فصل بنشينيم و
غصه امتيازات از دست رفته را بخوريم و بگوييم اى كاش فلان بازى را مى برديم تا امروز قهرمانى از آن ما بود. اميدوارم ۳ امتياز بازى با سايپا از آن ما باشد.
• فكر مى كنى براى بازى كردن شانسى داشته باشى؟
– صددرصد آماده ايم. اگر كادر فنى صلاح بدانند با تمام وجود براى پرسپوليس بازى مى كنم و اگر نه بازهم منتظر به دست آوردن فرصت مى مانم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)