يك سال است كه مي‌خواهند مرا خراب كنند

مرجع خبری پرسپولیس بعد از بازي مقابل صبا و باخت اول پرسپوليس همه دنبال مقصر مي‌گشتند. بعضي‌ها گلر را دليل ورود توپ به دروازه مي‌دانستند و خيلي‌ها مدافعان و عدم توجه به صحبت‌هاي مربي از سوي بازيكنان را علت باخت پرسپوليس بيان مي‌كردند.

 

بعد از باخت هم هيچ كدام از بازيكنان پرسپوليس دوست نداشتند حرفي بزنند اما حرف‌هاي داخل رختكن پرسپوليس بعد از بازي و انتشار اين اخبار به بيرون باعث شد تا با حقيقي تماس بگيريم. او درحالي كه ممنوع‌المصاحبه بود و دوست نداشت براي يك مصاحبه بار ديگر به كميته انضباطي باشگاه برود به چند سوال ما جواب كوتاه داد.

 

مي‌خواستيم در مورد بازي با هم كمي صحبت كنيم.
باور كنيد دوست دارم در مورد بازي با شما صحبت كنم اما اين اجازه را ندارم و نبايد مصاحبه كنم.

 

چرا فقط شما را ممنوع‌المصاحبه مي‌كنند؟ بعد از بازي همه بازيكنان تيم صحبت كرده‌اند.
■ صلاحديد باشگاه اينطور است، من هم بايد تابع باشگاه باشم. اجازه بدهيد زمان مناسب‌تري با هم صحبت كنيم.

اما حالا بهترين زمان براي پاسخ دادن به سوالات در مورد بازي با صبا است. در ضمن شما جسته گريخته در مطبوعات حرف‌هايي زده‌ايد.
■ من فقط بعد از بازي در حد چند كلمه مصاحبه كردم. بعضي از مطبوعات با ادبيات خاص خودشان هر طوري كه مي‌خواهند از جانب من حرف‌هايي را مي‌نويسند يا اينكه حرف‌هايي را كه زده‌ام به شكل ديگري بيان مي‌كنند. اين مسائل فقط حاشيه‌سازي مي‌كند.

مي‌خواهيم بدانيم جريان داد و بيداد آقاي دايي در رختكن بر سر شما بعد از بازي حقيقت دارد؟
■ من كه داد و بيدادي نشنيدم. باز هم اين خبرها را خبر چين تيم داده. كسي كه از سال گذشته كمر بسته من را نيمكت‌نشين كند و از چشم كادر فني بيندازد. خدا را شكر باز هم به تيم ملي دعوت شده‌ام تا حرف و حديثي نباشد.

يعني مي‌خواهي بگويي آقاي دايي به شما نگفته «تو دروازه لحاف و تشك پهن كرده بودي»؟
■ متاسفم، واقعا متاسفم. من كه از آقاي دايي چنين ادبياتي سراغ ندارم. اين ادبيات در شخصيت آقاي دايي جايي ندارد. خبر چين تيم اين حرف‌ها را از خودش مي‌زند.

چه دليلي وجود دارد كه تمام حرف‌هاي درون رختكن به بيرون درز پيدا كند؟
■ من هم همين را مي‌گويم. دليلي وجود ندارد كه حرف‌هاي يك خانواده بخواهد بيرون از خانه انتشار پيدا كند. حيف كه ممنوع‌المصاحبه‌ام وگرنه خيلي چيزها را مي‌گفتم.

نمي‌خواهي اسم خبرچين تيم را بگويي؟
■ اصلا نمي‌دانم خبرچين واژه درستي است كه به كار مي‌بريم يا نه. چون جز بازيكن، كادر فني و مديرعامل و بعضي عوامل كنار تيم هيچ كس حق ورود به رختكن را ندارد. با اين‌حال تمام اخبار پارسال هم از رختكن به بيرون راه پيدا مي‌كرد. اين وضعيت به سود پرسپوليس نيست.

حالا وجدانا بگو روي گل‌هاي خورده بازي صبا مقصر بودي يا نه؟
■ به قول «احمدرضا» هر دروازه‌باني كه گل مي‌خورد، در آن گل مقصر است. پس هر توپي كه وارد دروازه من شود، من بي تقصير نيستم اما الان بحث فني مطرح نيست. مسائل ديگري تيم را آزار مي‌دهد.

در مورد دعوت شدن به تيم ملي صحبتي نداري؟ مي‌تواني خودت را به عنوان گلر شماره يك مطرح كني؟
■ اينكه شد مصاحبه! من سعي و تلاش خودم را مي‌كنم و سعي مي‌كنم در تمرين‌ها خودم را نشان بدهم. من رابطه‌اي با آقاي قطبي نداشتم كه به واسطه آن به تيم ملي دعوت شوم. حالا هم با اتكا بر توانايي‌هاي خودم سعي مي‌كنم در تيم ملي پيشرفت داشته باشم.

سفر به ارمنستان و بعد از آن بازي در ليگ، خسته‌كننده نيست؟
■ من حرفي ندارم بزنم. اين برنامه‌ريزي فدراسيون است و من به عنوان يك بازيكن بايد طبق آن عمل كنم حتي اگر خسته‌كننده باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)