مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي شكست تيم استقلال تمامي بازيكنان يك دل شده اند.

 

عليرضا حقيقي تاكيد كرد در حال حاضر شرايط تيم عادي است و پس از شكست مقابل ملوان درجلسه‌اي كه با مديران و كادر فني داشتيم براي پيروزي در ديدار با استقلال هم قسم شده ايم. وي افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرايط تيم مناسب است و بازيكنان انگيزه لازم را براي رويارويي با استقلال دارند.

 

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره تازه‌ترين شرايط خود نيز گفت: وضعيت خوبي دارم و تمرينات را با جديت دنبال كردم و در صورتي كه بنا به صلاحديد كادر فني مقابل استقلال قرار گيرم با تمام وجود از دروازه تيم پرسپوليس حفاظت خواهم كرد.

 

حقيقي تاكيد كرد : استقلال يكي از تيم‌هاي خوب و قابل احترام كشور است . آنها همانند ما طرفداران زيادي دارند با اين حال اميدوارم هواداران پيش از هر چيزديگري بازي تماشاگر پسند و جوانمردانه‌اي را از هر ‪ ۲‬تيم شاهد باشند.

 

وي درمورد بازي پرسپوليس مقابل ملوان انزلي از هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر نيز گفت: فوتبال نوسانات زيادي دارد و قرار نيست پرسپوليس تمامي بازي هايش را با پيروزي پشت سر بگذارد.

 

به گفته وي تمامي بازيكنان پرسپوليس دراين ديدار تلاش خود را براي كسب نتيجه انجام دادند اما متاسفانه با بداقبالي نتوانستيم ملوان را در ورزشگاه آزادي شكست دهيم.

 

حقيقي در مورد عملكرد رحمان احمدي نيز گفت: احمدي يكي از بهترين دروازه بانان فوتبال ايران است و از اينكه با او دريك تيم بازي مي‌كنم ، بسيار خوشحالم .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)