پرسپولیس نیوز : هافبك تيم پرسپوليس گفت:به رغم پیشنهاد دینامو کیف  دوست دارم در پرسپوليس بمانم.

رضا حقيقي درباره پيشنهاد تيم دينامو كيف اوكراين برای جذب خود اظهار داشت: اين پيشنهاد بسيار جدي است. يكي از مسئولان ديناموكيف با رويانيان به صورت تلفني صحبت كرده است و قرار بر اين شده درخواست اين باشگاه را هم ايميل كنند.

وي ادامه داد: من تهران نيستم اما تلفني كه با رويانيان صحبت كردم او چندان علاقه ای نداشت چنين اتفاقي رخ دهد. با اين حال همه چيز 50-50 است و نمي توان چيزي را قطعي دانست. من بندي در قراردادم وجود دارد مبني بر اينكه اگر پيشنهاد خارجي داشته باشم نيمي از مبلغ قراردادم به باشگاه مي رسد و نيمي ديگر به من. اگر مبلغ پيشنهادي دینامو خوب باشد می توان از این طریق براي باشگاه درآمدزايي كرد.

هافبك پرسپوليس همچنين گفت: نمي دانم چه تصميمي مي گيرم. از يك طرف علي دايي به پرسپوليس آمده و دوست دارم با او كار كنم و از طرفي بجث پيشنهاد اروپايي است. به رغم پیشنهاد دینامو کیف  دوست دارم در پرسپوليس بمانم.

حقيقي در پاسخ به اين پرسش كه در صورت نرفتن به اوكراين حسرت آن را نمي خورد،‌تاكيد كرد: نمي دانم، شايد اين اتفاق هم بيفتد.

وی درباره آينده پرسپوليس خاطرنشان كرد: به نظر من دايي براي پرسپوليس بهترين گزينه بود. او كارنامه خوبي دارد و مي تواند پرسپوليس را جمع كند.

حقيقي همچنین بار دیگر از صحبت درباره تيم ملي خودداري كرد و گفت: براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم بتوانيم به جام جهاني صعود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)