مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقي در خصوص اظهارات ميلاد ميداودي كه گفته بود ” حسم مي‌گويد به پرسپوليس گل مي‌زنم “، مصدوميت و حضور رحمان احمدي در تركيب ثابت سرخپوشان صحبت‌هاي زير را انجام داد.

*ظاهرا مصدوم هستي؟
از ناحيه كشاله داخلي پاي راست آسيب ديده‌ام و به همين خاطر در بازي گذشته در ليست پرسپوليس نبودم.

 

*يعني مصدوميت مانع حضورت در تركيب اصلي شد؟
دليل عدم حضورم به كادر فني و تصميمات آنها برمي‌گردد. در خصوص مصدوميتم با آقاي دايي صحبت كردم و حتي به ايشان گفتم اگر نيازي هست با آمپول بازي مي‌كنم اما آقاي دايي گفت با تزريق آمپول درد را احساس نمي‌كني ولي مصدوميتت تشديد مي‌شود.

 

*پس چطور با اين مصدوميت در اردوي تيم ملي حضور داري؟

 

به تشخيص آقاي قطبي در اردو ماندم و در اردو فيزيوتراپي مي‌كنم تا شرايط بازي را به دست آورم.

*از نظر تو رحمان احمدي چه عملكردي مقابل شهرداري داشت؟
او خوب دروازه‌باني كرد هر چند در جايگاهي نيستم كه در خصوص ايشان صحبت كنم اما از ديد يك بيننده رحمان عملكرد خوبي داشت.

*به نظر مي‌رسد بين دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس حس رقابت به وجود آمده و حاشيه‌اي وجود ندارد؟
بله قبول دارم كه تيم ما بي‌حاشيه است و در حال حاضر مشكلي با هم نداريم. حدود 10 سال است كه در پرسپوليس بازي مي‌كنم و هيچ مشكلي با كسي نداشتم. اگر هم مشكلي وجود داشته از سوي ديگران بوده است.

*نتايج پرسپوليس را چطور مي‌بيني. تساوي دقايق پاياني اين تيم باعث برخي انتقادات شده است؟
تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود بايد در همه بازي‌ها برنده از زمين بيرون بيايد. در بازي مقابل شهرداري 3 ، 4 موقعيت صددرصد داشتيم ولي اين تساوي‌ها هم جزيي از فوتبال است. فكر مي‌كنم بايد بيشتر دقت كنيم و در دقايق پاياني تيم را رو به جلو هدايت كنيم. اگر غير از دقيقه 97 گل مي‌خورديم مي‌توانستيم خيلي زود جبران كنيم.

*اينكه مصدوم هستي و به تيم ملي دعوت شدي باعث انتقادات برخي كارشناسان شده است…
به انتقادات احترام مي‌گذارم ولي فكر مي‌كنم برخي خيلي مو را از ماست بيرون مي‌كشند. هميشه تابع نظر كادر فني بوده‌ام و حالا هم سعي مي‌كنم در اردوي تيم ملي تمام تلاشم را انجام دهم.

*با توجه به اينكه در چند بازي حضور نداشتي فكر مي‌كني در دربي تو بازي كني يا رحمان احمدي، آيا سيستم گلرهاي پرسپوليس چرخشي است؟
سيستم چرخشي در پرسپوليس وجود ندارد. رحمان احمدي دروازه‌بان بزرگي است و در بازي با استقلال نيز آقاي دايي هر كسي را انتخاب كند تلاش خواهد كرد كه بهترين بازي را انجام دهد.

 23 مهر با استقلال بازي داريد. اين مسابقه حساس را چطور مي‌بيني؟
اين بازي حساسيت‌هاي خاص خود را دارد. استقلال و پرسپوليس رقيب چندين و چند ساله هستند ولي ما مي‌رويم كه از پيروزي آخرمان مقابل استقلال دفاع كنيم هر چند آنها هم مي‌آيند كه نبازند.

*ميلاد ميداودي ادعا كرده حسش مي‌گويد در دربي به پرسپوليس گل مي‌زند…
ميداودي سال اولش است كه در دربي حضور دارد و فكر مي‌كنم براي كري خواندن كمي عجله كرده است. با او دوست صميمي هستم و از اردوهاي تيم اميد و با همين تيم ملي بزرگسالان ارتباط دارم. براي او كه خيلي پسر خوبي است آرزوي موفقيت مي‌كنم. اگر ميلاد توانست در دربي بزند نوش جانش ولي بعيد مي‌دانم با اين خط دفاع هافبك، فوروارد و دروازه پرسپوليس گل زدن براي او راحت باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)