هافبک پدیده گفت: من پرسپولیس را راحت به‌دست آوردم و قدرش را ندانستم.

علیرضا حقیقی  این روزها انگیزه زیادی دارد تا دوباره به میدان فوتبال برگردد. او که پیراهن پدیده را بر تن کرده است شرایط فعلی‌اش را مناسب توصیف کرده و امیدوار است به هدف‌هایش برسد.
شرایط فعلی‌ات چطور است؟

سه ماه است تمرین می‌کنم و 20روز پیش با پدیده قرارداد بستم. وزنم 102 کیلو بود که الان 92 کیلو هستم و این وزن استاندارد است.

چرا اضافه وزن آورده بودی؟

مصدومیتی که داشتم باعث شد اضافه وزن بیاورم، ولی الان شرایط خوبی دارم. در جام جهانی به 88 کیلو هم رسیده بودم، ولی در آن زمان سه ماه تمرینات سخت پشت‌سر گذاشتم. الان هم وضعیت خوبی دارم و درصد چربی‌ام پایین است. از لحاظ بدنی آمادگی صددرصد دارم، ولی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم. چند بازی دوستانه و رسمی می‌تواند بیشتر به من کمک کند.

مثل اینکه برای برگشتن انگیزه زیادی داری؟

من یک سال دور بودم و منتظر هستم تا به روزهای خوب برسم.

فکر می کنی در دو سه سال گذشته کدام تصمیم اشتباه باعث شد که با چنین وضعیتی مواجه شوی؟

اشتباه‌ترین تصمیم من جدایی از پرسپولیس بود، هرچند که به‌خاطر مسائل مالی جدا نشدم. این جدایی به‌خاطر مسائل شخصی بود و باید به مشهد برمی‌گشتم. البته اگر زمان به عقب برگردد هرگز چنین تصمیمی نمی‌گیرم. من بعد از جام جهانی از هرتابرلین پیشنهاد داشتم، اما آنها می‌خواستند مرا به‌عنوان مدافع وسط جذب کنند که بعد از مشورت‌هایی که با چند نفر انجام دادم، از حضور در این تیم منصرف شدم. از دیناموکیف هم پیشنهاد داشتم، ولی به هر حال نمی‌خواهم درباره گذشته فکر کنم. من پرسپولیس را راحت به‌دست آوردم و قدرش را ندانستم.

مهم‌ترین هدف تو برای آینده چیست؟

من الان فقط می‌خواهم بازی کنم و دوست ندارم بگویم که می خواهم به فلان تیم بروم یا به تیم ملی برگردم. الان باید عاقلانه فکر کنم و امیدوارم دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنم.

حتی شایعه شد که معتاد شده‌ای. آن زمان چه احساسی داشتی که چنین شایعاتی را می‌شنیدی؟

متأسفانه بعضی از رسانه‌ها برخوردهایی داشتند که خوب نبود. آنها به من می گفتند که هزینه کن تا حمایتت کنیم، ولی من گفتم من اگر بخواهم چنین کاری کنم پس این وسط خدا چکاره است. من خدا را دارم و هیچ مشکلی هم بابت مسائل مالی نداشتم، اما یک ریال بابت این چیزها خرج نکردم من همه چیز را از خدا می‌خواهم.

امسال کدام تیم در لیگ برتر در قواره قهرمانی است؟

من پرسپولیس و تراکتور را در قواره قهرمانی می‌بینم چون وقتی آنها وارد زمین می‌شوند واقعا برای برد فوتبال بازی می‌کنند. با این حال دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)