هافبک جدایی طلب تیم پرسپولیس گفت: می خواهم جایی بازی کنم که برایم ارزش قائل باشند نه اینکه با برخوردهای بد،آزارم دهند.

رضا حقیقی در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه یکی از اعضای هیات مدیره  پرسپولیس گفته  این باشگاه رضا حقیقی را از این باشگاه بیرون کند اظهار داشت:نیازی نیست که پرسپولیس من را بیرون بیاندازد.شرایط پرسپولیس طوری است که خودم نمی خواهم بمانم.دوستان زحمت نکشند و خودم می روم.مهم این است که بالاخره در یک نکته به تفاهم خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد:شرایط طوری است که هیچ فرقی هم نمی کند که باشگاه من را بخواهد یا نه.فقط امیدوارم همه چیز برای هواداران روشن شده باشد.این ها بدشان نمی آید بازیکن برای شان مجانی بازی کند و دنبال بهانه بودند تا رضا حقیقی را از چشم هوادار بیاندازند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا با حمید درخشان درباره جدایی اش صحبت کرده است گفت:من با درخشان صحبت کردم او خیلی علاقمند بود که در پرسپولیس بمانم اما وقتی با او صحبت کردم به من حق داد و در نهایت موافقت کرد که جدا شوم.او روی من در ادامه لیگ برتر و بازی های آسیایی حساب کرده بود اما این ماجرا دیگر به پایان رسید.

وی ادامه داد:متاسفانه یک سری اتفاقات افتاده که مجبور شوم از پرسپولیس جدا شوم.من نمی دانم چرا برخی در مجموعه پرسپولیس رضا حقیقی را دوست ندارند.در این دو سال و نیم هر چه داشتم گذاشتم و پیش وجدانم راضی هستم که همه توانم را گذاشتم.من مدیون پرسپولیس هستم و حضورم در جام جهانی را هم مدیون این تیم می دانم.در این مدت همه تلاشم را کردم که به پرسپولیس کمک کنم اما واقعا دیگر نمی توانم بمانم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا مشکل اصلی او بحث های مالی است گفت:من فقط 350 میلیون مالیات دارم که باعث شده ممنوع الخروج شوم.بلیط داشتم و می خواستم به کربلا بروم اما پای پرواز متوجه شدم نمی توانم بروم.650 میلیون از سال گذشته طلب دارم.4 ماه بود که به سیاسی این موضوع را می گفتم و هر روز هم پشت گوش می انداخت.به حرف من گوش نمی کرد و امروز و فردا می کرد.بعد مصدوم شدم باز هم پولی به حسابم نریختند.شاید آقایان فکر کردند رضا حقیقی در خیابان مصدوم شده است و  یادشان رفته بود در بازی دربی آسیب دیده بودم.من می خواهم جایی بازی کنم که برایم ارزش قائل باشند نه اینکه با برخوردهای بد،آزارم دهند.

وی درباره عکس العمل هواداران پرسپولیس نسبت به جدایی اش اظهار داشت:به طور حتم هواداران از من شاکی می شوند ولی دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم درک کنند چه بلایی سرم آوردند و حلالم کنند.اطمینان دارم یک روز به پرسپولیس برمی گردم.ببینید شرایط چقدر برایم سخت شده که مجبور به جدایی می شوم.هر چند شخصا دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما باشگاه مشکلاتم را حل نمی کند چون اگر قرار بود مشکلم حل شود در این 4 ماه حل می شد.

حقیقی درباره اینکه گفته می شود با تیم پدیده به توافق رسیده است گفت:شکر خدا پیشنهادات زیادی دارم که همه جدی هستند ولی احتمال حضورم در پدیده بیشتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)