پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه آهن از زمین تا آسمان فرق کرده بود ولی از دقیقه یک تا 120 موقعیت گلزنی داشتیم، با این شرایط در بازی دربی از باخت خبری نیست، در این دو هفته باید کاری کنیم که تساوی هم کاملا منتفی شود.

رضا حقیقی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: راه آهن در بازی مقابل ما اصلا آن تیمی نبود که قبلا در لیگ حاضر شده بود و معلوم شد مثل ما در اردوی کیش خیلی خوب کار کرده‌اند که نشانه‌اش پیروزی آنها بر سپاهان قبل از بازی با ما بود. راه آهن از زمین تا آسمان فرق کرده بود و ما برابر چنین تیمی توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر آقای درخشان ترکیب خوبی را در زمین قرار داد و البته با رسیدن چند نفر از بچه‌ها، نسبت به بازی قبل، دستش بازتر بود و ما از دقیقه یک تا 120 موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. البته مثل بازی با سایپا باز هم یک گل بد خوردیم ولی باید از هواداران تشکر کنیم که بعد از گل، نه تنها موضع‌گیری نکردند بلکه دست از تشویق برنداشتند. آنها آنقدر تشویق کردند که گل تساوی را زدیم. البته بازی مهیجی بود و به قدری موقعیت داشتیم که بازی در 90 دقیقه تمام شود. به نظرم هر کس که برای تماشای بازی نیامد، ضرر کرد، تیم ما فوق‌العاده بود.

هافبک پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم ما از نظر بدنی، فوتبالی و تاکتیکی خیلی خوب شده است. خیلی راحت پاس می‌دادیم و از فضاهای خالی استفاده می‌کردیم. هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس تا چند هفته دیگر جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ خواهد بود. ما سایپا را هم باید می‌بردیم. آن روز دست ما خیلی خالی بود. در آخرین لحظات برنامه‌های بازی به دلیل غیبت چند بازیکن عوض شد و با وجود همه اینها درست برخلاف جریان بازی، گل خوردیم و هر چه زدیم به در بسته خورد. در این بازی هم برخلاف جریان بازی، گل خوردیم اما صبوری هواداران کمک کرد که سریع برگردیم. در هر دو بازی، گل‌های زیادی نزدیم اما عروسی باز هم به کوچه ما بر می‌گردد.

حقیقی درباره اینکه چرا او و دیگر هافبک‌های پرسپولیس کمتر شوتزنی کرده و سراغ گلزنی از این روش نمی‌روند، تصریح کرد: ما با روش 1 – 3 – 2 – 4 بازی می‌کردیم. محمد نوری با توجه به میل هجومی، جلوتر بازی می‌کرد. طبعا من عقب‌تر بودم. مثل این است که مدافع باشی و برای شوتزنی باید تا حدی به دروازه نزدیک باشی و آرایش نفرات خودی و حریف هم به شکلی باشد که این امکان را بدهد. البته شاید کمی هم اشکال کار از من باشد و سعی می‌کنم اگر با توجه به شرایط بازی فرصت فراهم شد، این کار را انجام بدهم هر چند شوت زدن یا نزدن من مهم نیست، بلکه موفقیت تیم مهم است.

وی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر گفت: باید واقع‌بین باشیم و اعتراف کنیم شرایط ما الان در لیگ خوب نیست اما از سوی دیگر در لیگ ایران اینطور است که اگر سه، چهار بازی پیاپی را ببرید گاهی 7 تا 8 پله بالا می‌آیید و این برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. ما اگر بازی‌های برابر پیکان و گسترش فولاد تبریز را ببریم شرایط خیلی بهتر می‌شود و از همینجا به شما قول می‌دهم ما جلوی استقلال بباز که نیستیم ولی روی این کار می‌کنیم که تساوی هم در کار نباشد. می‌خواهیم با بهترین شرایط به بازی با استقلال برسیم و درباره این بازی هم به وقت خودش صحبت می‌کنیم. فعلا که در جام حذفی مدعی اول هستیم و باید در لیگ برتر هم اینطور شود.

حقیقی در پایان افزود: فکر می‌کنم جا دارد که از کادر فنی که خیلی زحمت می‌کشند، تشکر کنم. واقعا بیشتر از ما وقت می‌گذارند و این مساله به انگیزه‌ای برای بچه‌ها تبدیل شده است. پیگیری‌ها، دوندگی و برنامه‌ریزی آنها برای تمرینات را که می‌بینیم باعث می‌شود ما هم بیشتر تلاش کنیم. همچنین می‌خواهم از مدیریت باشگاه و آقای سیاسی تشکر کنم. روزی که گفته شد، پرداخت‌ها هفتگی می‌شود. یکسری راضی نبودند اما من می‌گویم آنچه الان اهمیت دارد این است که به قول‌ها و وعده‌ها عمل می‌شود. کم یا زیاد، هر چه می‌گویند انجام می‌شود و این خودش باعث آرامش و اطمینان شده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)