پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن باید شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم.

رضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خوشبختانه شرایطم خوب است و مشکلی برای حضور در بازی بعدی مقابل ذوب آهن ندارم. مطمئن باشید اگر در ترکیب قرار بگیرم مصدومیت و درد هیچ اثری بر عملکرد من نخواهد گذاشت و مثل همیشه درگیرانه و باقدرت بازی می‌کنم.

وی افزود: در روزی که حق‌مان باخت نبود سه امتیاز به تراکتورسازی‌ دادیم اما باید آن بازی را خیلی زود فراموش کنیم. ما کار بسیار سختی مقابل ذوب آهن داریم. شاید آنها تا به امروز خوب نتیجه نگرفته‌اند اما این دلیلی نمی‌شود تا از این تیم خوب و با کیفیت غافل شویم.

وی ادامه داد: ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و باید هرچه سریعتر با کسب سه امتیاز بازی قبلی را فراموش کنیم. خوشبختانه با توجه به نتایج تیم‌های دیگر نیز وضعیت ما بسیار خوب است و آماده‌ایم که با یک پیروزی خوب دوباره به بالای جدول برگردیم اما همانطوری که پیش‌بینی می‌کردیم در نیم‌فصل دوم کارمان بسیار سخت و حساس شده تا اندازه‌ای که تیم ها مقابل ما با چند برابر انگیزه بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی که چقدر از ذوب آهن شناخت دارید گفت: آنها تیمی خوب هستند و فوتبال را در زمین بسیار روان پیاده می‌کنند. در بازی رفت هم در اصفهان ما را اذیت کردند اما ما هم تیم خوبی هستیم و هر طوری که شده هیچ چیز غیر از گرفتن سه امتیاز ما را راضی نمی‌کند. بازی‌های بسیار حساسی را پیش رو داریم و امیدوارم هواداران به ما کمک کنند تا در خانه یک سه امتیاز شیرین را بگیریم و در بازی‌های بعدی با روحیه بهتری به میدان برویم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که اگر با این وضعیت بازی کنیم برخی‌ها می‌گویند سلامت تو به خطر می‌افتد گفت: من کارم را با قدرت انجام می‌دهم هیچ مشکلی نیست. چون می‌خواهم در این شرایط حساس با پرسپولیس باشم و هرگز دوست ندارم تیم ملی را از دست بدهم. من کار خودم را انجام می‌دهم و به این کارها کاری ندارم. خوشبختانه در تمرینات گروهی هم حضور داشتم و مشکلی از بابت تمرینات گروهی ندارم. من خیلی دوست دارم انشاءالله امسال هرطوری شده برای رضای دل هوادارانمان جام بگیریم که باید برای رسیدن به این هدف به نظرم چند برابر تلاش کنیم مخصوصا در نیم‌فصل دوم.

 هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قرعه‌کشی جام جهانی نیز، گفت:‌ هر 32 تیمی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند کار بسیار سختی را در رقابت‌ها دارند. بالاخره جام جهانی گلچینی از بهترین‌های دنیا است و باید خودمان را آماده کنیم که با بهترین تیم‌های دنیا با تمام قدرت به میدان می‌آیند بازی کنیم.

وی افزود:‌ من از یک طرف دوست دارم با تیم‌های چند مهره و آسان‌تر برخورد کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. از طرف دیگر با توجه به اینکه خودم به آرژانتین علاقه دارم خیلی دوست دارم مقابل این تیم قرار بگیریم تا رویارویی بزرگی را با ستارگان آرژانتین داشته باشیم. بالاخره همیشه فوتبال ایران ثابت کرده در بازی‌های رسمی با تیم‌های پرقدرت بسیار خوب و موفق ظاهر شده و مطمئن باشید تیم ملی با کی‌روش نیز برای این به جام جهانی نمی‌رود که زنگ تفریح باشد. ما می‌رویم انشاءالله تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم فقط امیدوارم حالا که فاصله چندانی با جام جهانی نداریم بیشتر به برنامه‌ها و خواسته‌های کی‌روش توجه کنیم تا انشاءالله یک حضور خوب را در برزیل تجربه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)