پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:درست نيست به خاطر فوتبال به خانواده بازيكن توهين شود.

رضا حقیقی درباره دیدار تیمش مقابل داماش گیلان و صعود به فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل داماش برگزار کردیم. تیم داماش واقعا تا آخرین لحظه جنگید و خوش شانس بودیم که در ضربات پنالتی پیروز شدیم و به فینال رسیدیم.
وی درباره مصدومیتش عنوان کرد: من قبل از بازی با داماش مصدوم شده بودم اما به خاطر پرسپولیس بازی کردم اما در نیمه دوم واقعا کم آوردم و نتوانستم بازی را ادامه دهم و گل محمدی هم متوجه شد و مرا تعویض کرد. مصدومیتم به خاطر همین موضوع تشدید شده است و در بازی با ذوب آهن نمی توانم به میدان بروم.
هافبک پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی کند، گفت: به هر حال در هر بازی باید یک راهکار را در پیش بگیری. مهم موفقیت و پیروزی است که خداراشکر به آنها رسیده ایم. امیدوارم در فینال هم بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.
او  درباره شعارهای هواداران داماش علیه سیدجلال حسینی تصریح کرد: مردم رشت انتظار دارند سیدجلال مقابل آنها بازی نکند اما واقعا در فوتبال حرفه ای معنایی ندارد. من در شیراز بازی کردم اما وقتی با پرسپولیس به شیراز رفتم به قدری هواداران بنده را مورد لطف قرار دادند که شرمنده شدم. به جز تشویق از هواداران چیزی نشنیدم و این رفتارها است که می ماند. من دیدم سیدجلال چقدر ناراحت بود و این درست نیست که به خاطر فوتبال به خانواده یک بازیکن اینقدر توهین شود.
حقیقی درباره حذف استقلال از جام حذفی بیان داشت: حیف شد؛ چون بردن استقلال در فینال حذفی لذت بیشتری داشت اما به هر حال حالا باید حواسمان به بازی با سپاهان باشد و این تیم را هم باید با قدرت شکست دهیم. البته فعلا تمرکزمان روی 3 بازی آینده لیگ است و می خواهیم لیگ را با قدرت به پایان ببریم.
هافبک پرسپولیس درباره مکان برگزاری فینال جام حذفی خاطرنشان ساخت: فرقی نمی کند در کدام شهر بازی کنیم. تا جایی که می دانم دو شهر شیراز و مشهد پیشنهاد شده است. من در هردو این شهرها بازی کرده ام و خاطرات خوبی دارم. فرقی نمی کند در کدام زمین بازی کنیم. مهم موفقیت تیم است که امیدوارم حاصل شود.
حقیقی در پاسخ به این سوال که بعد از برد مقابل داماش چقدر پاداش دریافت کرده اند، اظهار کرد: اصلا پاداش مادی نگرفتیم. پاداش برد ما را مهدوی کیا داد. حضور آقا مهدی برای ما یک دنیا ارزش داشت و وقتی او را در رختکن دیدیم به اندازه پاداش چند مسابقه روحیه گرفتیم. مهدوی کیا روحیه بسیار بالایی دارد که با مشکلی که داشت به رشت آمد و ما هم انشاءالله با قهرمانی در حذفی بتوانیم آن را به مهدوی کیا تقدیم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)