خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه دوست داشتم از نزدیک علی کریمی را از نزدیک ببینم و خوشحالم که همبازی او شدم.

رضا حقیقی پس از اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس صحبت های زیر را مطرح کرد:

درخصوص بازی مقابل ملوان نظرت چیست؟

همانطور که قبلاً تصور می‌کردم بازی بسیار سختی را مقابل ملوان انجام دادیم اما با توجه به اینکه اولین بازی بود که با لباس پرسپولیس به میدان رفتم از عملکرد خودم راضی هستم. بعد از مصدومیتی که گریبان‌گیر من شد سه ماه گذشت تا در بازی مقابل ملوان با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتم و خدا را شکر توانستم روسفید بیرون بیایم.

آیا استرس هم داشتی؟

بله،کمی استرس داشتم. در تیمی مثل پرسپولیس بازی کردن سخت است اما خدا را شکر از آن چیزی که فکر می‌کردم بهتر بازی کردم و وظایف یک هافبک دفاعی را با سعی و تلاش به خوبی انجام دادم. یکی از مهمترین موضوعات برای من این بود که گل نخوردیم.

پس از خودت راضی هستی؟

فقط در بازی اول بله، یعنی مطمئن باشید با کمک خدا در بازی‌های آینده بهتر و راحت‌تر باز خواهم کرد. عجله نکنید من تازه یک بازی برای پرسپولیس انجام دادم و خوشبختانه کنار بازیکنان بزرگ بد نبودم.

وقتی کریمی تعویض شد، به سمت او رفتی و به وی خسته نباشی گفتی،‌چرا؟‌

5سال پیش آرزو داشتم کریمی را از نزدیک ببینم اما خدا را شکر شرایط طوری شد تا با علی کریمی همبازی شدم. خیلی خوشحالم که فوتبالم را در کنار کریمی می‌گذرانم و قطعاً هر روز از او چیزهای زیادی را از لحاظ اخلاقی و فنی یاد خواهم گرفت. مطمئن باشید هرچیزی را که از کریمی یاد بگیرم در آینده فوتبال من به دردم می‌خورد و کمک می‌کند تا به هدفم برسم.

قبول داری اول راه هستی و هنوز کار زیاد داری؟

صد در صد، غرور زیاد دشمن من خواهد بود، اگر شرایطم را در فجر سپاسی ورقی بزنید در بهترین شرایط خودم را وفق دادم. چون اهل غرور و خودستایی نیستم. هرچه دارم و ندارم از بالا سری است و هیچ وقت بدون توکل به او به میدان نمی‌روم. خودم هیچی نیستم که غرور، من را اسیر کند، در فجرسپاسی هم خدا را شکر هر بازی بهتر از روز گذشته بودم و در پرسپولیس هم تازه اول راه هستم. باید جای پایم را در پرسپولس سفت‌تر کنم و به خواسته‌هایم برسم. می‌خواهم آنقدر خوب باشم تا در بهترین شرایط وارد تیم ملی شوم و مثل فجرسپاسی که برایم راه را برای تیم ملی باز کرد، باز هم این موضوع را تکرار کنم. برای آینده فوتبالی‌ام برنامه‌های زیادی دارم که انشالله به موقع‌اش به آنها خواهم رسید.

فکر می‌کردی شش گل به ملوان بزنید؟ 

راستش را بخواهید ملوان بدون شک یکی از بهترین تیم‌های ایران است، فکر کردن زدن شش گل به این تیم سخت بود اما چاره‌ای جز برد نداشتیم بالاخره تیم ما از فرصت‌های خود با یک فوتبال منطقی به بهترین نحو استفاده کرد اما برای رسیدن به فینال راهمان سخت است ولی ترسی نداریم. ما باید در برابر نفت هم همینطور ظاهر شویم و شما شک نکنید بازی به بازی با کادر فنی بهتر خواهیم شد و باز هم انشالله اگر خدا بخواهد این نتایج را تکرار خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)