خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که می‌گویند خطای نکونام روی من پنالتی نبود، قطعا استقلالی‌اند.

رضا حقیقی در مورد اظهارات جواد نکونام در صحنه‌ای که بر روی حقیقی خطا کرد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت، گفت: می‌خواستم دربی را فراموش کنم چون همه چیز تمام شده، اما حرف‌هایی می‌شنوم که واقعا تعجب‌انگیز است. می‌گویند در هنگام برخوردم با نکونام سُر خورده و به زمین خوردم.

وی افزود: من قبل از اینکه به نکونام برسم در صحنه‌ای که آماده شوت زنی بودم، سُر خوردم اما بعد بلند شدم. سپس توپ را از نکونام رد کردم و او پایش را به من گیر داد و تعادل من را به هم زد. آیا این پنالتی نبود؟

حقیقی ادامه داد: آنها که می‌گویند من با دستم به نکونام ضربه زدم و خطا کردم نیز حرف‌های‌شان واقعا خنده دار است و قطعا این عزیزان و کارشناسانی که در امر داوری این حرف‌ها را می‌زنند استقلالی‌ هستند. پس زیاد نباید دنبال این ماجرا باشیم. من که سوار توپ بودم می‌توانستم با یک ضربه به سمت دروازه استقلال به گل برسم چرا باید خودم را جلوی نکونام زمین می‌زدم.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: البته برای من دربی تمام شده و سعی می‌کنم قبل از دیدار با سپاهان به آمادگی برسم. همان طور که گفتم من در مقابل استقلال تنها 60 درصد آماده بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)