مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان جوان تيم فوتبال پرسپولیس گفت: به علت برخي مشكلات براي خروج از كشور از جمله خدمت وظيفه عمومي نتوانستم تيم ملي اميد را در اردوي آفريقا همراهي كنم.


عليرضا حقيقي افزود: با محمد فنايي سرپرست تيم ملي اميد و غلامحسين پيرواني سر مربي اين تيم صحبت كردم و دلايل عدم همراهي با تيم ملي را با آنها در ميان گذاشتم و قرار شد در اردوهاي بعدي تيم ملي را همراهي كنم. غلامحسين پيرواني سر مربي تيم ملي اميد نسبت به من لطف داشتند و مرا به عنوان يكي از سهميه هاي بزرگسال به تيم ملي اميد دعوت كردند، ولي بدليل اينكه زمان كافي براي رفع مشكلات خروج از كشور ناشي از خدمت وظيفه عمومي نداشتم نتوانستم تيم ملي را در اردوي آفريقا همراهي كنم.

وي افزود:

تمرينات پرسپولیس شروع شده تاكنون تمرينات خوبي را برگزار كرديم و عابدزاده با توان سعي و توان در آماده سازي تيم دارد و اميدوارم هر چه زودتر تمامي نفرات تيم در تمرينات حضور يابند تا تيم به انسجام لازم برسد. با خوب تمرين كردن سعي مي كنم خودم را به مربيان تحميل كنم و بازي هاي خوبي براي تيم انجام دهم و هيچ ترسي از رقابت ها ندارم،‌مديران تيم مي توانند هر دروازه باني كه تمايل دارند به تيم اضافه كنند، پيروزي تيم بزرگي است و بازيكنان بزرگ نيز بايد در اين تيم بازي كنند.

حقيقي بيان داشت: امسال بايد همه دست به دست دهيم تا بتوانيم ناكامي هاي فصل گذشته را جبران كنيم و قدرت واقعي پيروزي را به همه نشان دهيم هواداران بايد به ما فرصت دهند تا بتوانيم با تمركز كامل در زمين بازي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)