پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می گوید اخراج مربیان این تیم در بازی با آلومینیوم منصفانه نبود.

رضا حقیقی درباره دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: فکر ‌می‌کنم بازی مشکلی مقابل این تیم داشته باشیم. سایپا تیم خیلی خوبی است و رده آنها نیز مانند ما در جایی از جدول که نباید باشد، است. از آنجایی که هر دو تیم چندان امیدی برای حضور در رده‌های بالای جدول و دغدغه سقوط ندارند بازی فیزیکی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره اینکه امکان دارد سایپا مقابل پرسپولیس دفاعی بازی کند عنوان کرد:  فقط سایپا اینگونه نیست، آلومینیوم هم مقابل ما به یک امتیاز راضی بود. اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس و استقلال دفاعی بازی می‌کنند و روی ضدحمله نیم‌نگاهی به پیروزی دارند. این مسئله کار بازیکنان پرسپولیس و استقلال را سخت ‌می‌کند و فکر می‌کنم ما باید در این بازی به پیروزی برسیم و با این پیروزی دل هواداران ناراحتمان را به دست بیاوریم.

هافبک پرسپولیس درباره غیبت گل‌محمدی و حسینی مقابل سایپا گفت: عزیزیان روی نیمکت حضور دارد و فکر‌ می‌کنم بگوویچ نیز در این بازی روی نیمکت بنشیند. متاسفانه داور مقابل آلومینیوم بی‌رحمانه دو نفر از اعضای کادر‌فنی‌مان را اخراج کرد.

حقیقی درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها علیه پرسپولیس است گفت: فکر ‌می‌کنم ما باید با این موضوع کنار بیاییم که در هر بازی‌مان 4،5 پنالتی گرفته نشود، باید آنقدر قوی کار کنیم تا با اختلاف بالا پیروز شویم.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس به موفقیت در لیگ امید دارد یا خیر گفت: 7،8 بازی دیگر باقی مانده و امکان دارد هر اتفاقی بیفتد و ممکن است به رده‌های بالای جدول صعود کنیم و یا در لیگ نزول داشته باشیم اما چیزی که نمی‌توان چشم‌پوشی کرد این است که بیشتر برنامه‌ریزی ما برای جام حذفی است و در آنجا باید دل هوادارانمان به دست بیاوریم. با قهرمانی در جام حذفی می‌توانیم شرایط خوبی برای حضور در آسیا پیدا کنیم که حق پرسپولیس هم هست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)