خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم سو‌ءتفاهم ایجاد شده بین رویانیان و فجر زودتر برطرف شود، مدیرعامل باشگاه برای انتقال من به این تیم شب و روز تلاش کرد.

رضا حقیقی در خصوص اتفاقات برنامه 90 شب گذشته اظهارداشت : شب گذشته این برنامه را دیدم و احساس می‌کنم سرپرست تیم فجر (عاری) قصد تخریب مرا نداشت، اما فجری ‌ها می توانستند از 600 میلیونی که از پرسپولیس بابت من دریافت کرده‌اند بگویند و از پول رد و بدل شده بین من و پرسپولیس چون اطلاعی نداشتند نباید حرفی می‌زدند.

حقیقی ادامه داد: در هیچ جای دنیا قرار نیست مبلغ قرارداد یک بازیکن فاش شود. شاید من اصلاً نخواهم بگویم که چقدر از پرسپولیس گرفته‌ام و در این شرایط هم نباید کسی از طرف من حرفی می‌زد، چون حرفه‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم خودم را هرگز وارد این حاشیه‌ها نکنم و تمام فکر و ذکرم این است که در زمین جواب یک‌سری افراد را بدهم و آنها را روسیاه کنم و می‌دانم مسئولان فجر هم با من دشمنی ندارند.

 

وی افزود: مسئولان فجر می‌خواهند بگویند ما پول نداریم و به ما رسیدگی کنید، اما این وسط کمی هم سوء تفاهم پیش آمده است.

وی خطاب به رویانیان گفت: خیلی دوست داشتم درباره سردار رویانیان پس از اتفاقات دیشب حرف بزنم، شخصاً او را دوست دارم چون برای آمدن من به تیم شب و روز تلاش کرد. شاید یک درصد هم فکر نمی‌کردم در نیم فصل به پرسپولیس بیایم اما رویانیان با پشتکارش همه چیز را درست کرد که به او خسته نباشید می‌گویم و مطمئن باشید تا پای جانم برای سردار و رویانیان می‌جنگم تا برخی ها که از این انتقال ناراحتند روسیاه شوند و از طرفی دیگر پرسپولیس را رو سفید کنم.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان فجر هم می‌خواهم که سوء تفاهمی که بین آنها و رویانیان پیش آمده را تمام کنند، من باز هم می‌گویم مطمئنم که مسئولان فجر قصد زیر سئوال بردن پرسپولیسی‌ها را نداشتند و فقط یک موضوع کوچک، بزرگ شده است. از آقای عاری هم شناخت دارم و می‌دانم هرگز قصد خراب کردن من را نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)