مرجع خبری پرسپولیس : بعد از آن شكست سنگين پرسپوليس مقابل الغرافه قطر ديگر از عليرضا حقيقى سنگربان جوان پرسپوليس در درون دروازه خبرى نبود. بعد از مدتى سكوت ديروز با او همكلام شديم و دقايقى پاى صحبت هايش نشستيم. بد نيست شما هم خواننده اين مصاحبه تازه از اين فوتباليست جوان باشيد.
pnnc • مدتى است ديگر تو را در درون دروازه پرسپوليس نمى بينيم. موضوع چيست؟
اين از بدشانسى من و پرسپوليس بود كه مقابل الغرافه قطر آن اتفاقات بيفتد و با آن همه گل، بازى را به حريف واگذار كنيم. متأسفانه همين مسأله باعث شده تا مدتى از تركيب اصلى دور بمانم.


pnnc • به هر حال دريافت آن همه گل از يك دروازه بان نمى تواند قابل توجيه باشد.
من هم قصد توجيه كردن چيزى را ندارم اما به هر حال فوتبال است. ديديد كه كاسياس بزرگ چطور مقابل بارسلونا ۶ گل از حريفش دريافت كرد اما ديديد كه اميدش را از دست نداد و مربيان هم بلافاصله او را از تركيب كنار نگذاشتند.


pnnc • مگر تو اميدت را از دست داده اى؟
نه، من هنوز جوان هستم و سخت تلاش مى كنم تا بار ديگر حقم را بگيرم. خدا را شكر خوب تمرين مى كنم و دوست ندارم روحيه ام را ببازم.


pnnc • واقعاً در آن بازى چه اتفاقى افتاد كه پرسپوليس آنطور گل خورد.
گفتم كه فوتبال است. من قسم مى خورم در آن بازى نه من و نه هيچ كدام از بازيكنان چيزى از خود كم نگذاشتند اما به هر حال مشكلاتى پيش آمد و همگى آن تمركز لازم را از دست داديم.

به نظر مى رسد مشكلات و حاشيه هاى مختلف تيم كه از ابتداى فصل وجود داشته روى عملكرد تك تك بازيكنان هم تأثير گذاشته است.
به هر حال بى تأثير نيست. از قديم گفته اند قطره قطره جمع گردد وانگهى دريا شود. مشكلات ريز وقتى تعدادشان زياد شود تبديل به مشكل بزرگ مى شود اما لزومى ندارد كه من اين مسأ له را بهانه و دليلى قرار دهم بر اشتباهات خودم. براى هوادار بردن و پيروزى تيم مهم است. ما هم وظيفه داريم مطابق خواسته آنها تلاش كنيم. با اين وجود من هم با اين موضوع موافقم كه تغييرات دائمى سرمربى، مديريت و بدشانسى باعث بروز مشكلاتى شد كه امسال در تيم ديديد
.
از عملكرد خودت در اين فصل راضى هستى؟
آنچه كه برايم مهم است نظر مربيان و هواداران در مورد خودم است. خوشبختانه هواداران را در كوچه و خيابان مى بينم و خدا را شكر همه آنها از عملكرد من ابراز رضايت دارند. نظر مربيان را هم شما بايد سؤال كنيد. امسال براى اولين بار استارت زدم و خودم را بالا كشيدم. البته دچار افت شدم اما تلاش كردم از اين افت رهايى پيدا كنم. همه اتفاقات براى هر فوتباليستى در طول دو،سه فصل مى افتد اما براى من در يك فصل رخ داد. خدا را شكر مى كنم كه توانستم خودم را در پرسپوليس پيدا كنم.
هميشه وقتى پرسپوليس دچار حاشيه اى مى شود خيلى زود نتيجه تأثيرات حاشيه را در بازى بعدى اش بروز مى دهد و دچار ناكامى مى شود. اين بار مقابل الشباب اين اتفاق خواهد افتاد؟
حاشيه هميشه در كنار تيم هاى بزرگى مثل پرسپوليس هست. مى بينيد كه استقلال هم دچار اين حواشى شده است اما هر كسى كه به پرسپوليس مى آيد خوب مى داند كه مشكلات در اين تيم زياد است و دليلى وجود ندارد كه راحت تحت تاثير اين حاشيه ها قرار بگيرد. ما بايد براى اعتبار خودمان از حواشى فاصله بگيريم و به فكر پيروزى مقابل الشباب باشيم.
بازى با الشباب را چطور مى بينى؟
به نظرم بازى سختى پيش رويمان است. آنها براى كسب امتياز به تهران مى آيند و دوست دارند در مرحله حذفى به عنوان تيم اول ميزبان مسابقه باشند. اما ما هم در خانه خود به دنبال كسب هر ۳ امتياز هستيم و مى خواهيم روزهاى گذشته را كاملاً از ياد ببريم.
حالا اگر فرصت بازى به تو برسد آماده هستى؟
خدا را شكر از نظر روحى، روانى و بدنى در سطح خوبى هستم. اگر فرصت بازى به من برسد جواب خوبى به اعتماد كادر فنى خواهم داد.
راستى تو با وينگادا مشكلى ندارى؟
نه به هيچ وجه. ايشان سرمربى تيم هستند و من هم تابع تصميمات ايشان.
با واعظى چطور؟
نه هميشه گفته ام واعظى براى من حكم يك استاد را دارد كه از او خيلى چيزها ياد گرفته ام.
صحبت خاصى در پايان ندارى؟
نه فقط از هواداران پرسپوليس مى خواهم ما را مقابل الشباب تنها نگذارند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)