پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر امتیاز کسر شده از تیم‌ها به آنها برگردد رقابت بهتری را در بالای جدول شاهد خواهیم بود.

رضا حقیقی  درباره‌ پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی روز گذشته برابر راه‌آهن اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این بازی را بردیم. اولین پیروزی خارج از خانه را به دست آوردیم. خوشحالم که صدرنشین شدیم اما صدرنشینی در نیم‌فصل چیزی نیست که بتوان چندان به آن دلخوش بود و من بیشتر به خاطر بردمان خوشحالم.

او درباره‌ انتقادهایی که از کیفیت زمین ورزشگاه تختی انجام می‌شود، گفت: با بازیکنان راه‌آهن هم صحبت کردم و آنها راضی بودند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. به هر حال در سال جام جهانی هستیم و باید هر کاری انجام دهیم که کیفیت بازی‌های لیگ بهتر شود نه این‌که با دست خودمان کیفیت بازی‌ها را پایین‌تر بیاوریم.

وی افزود: واقعا زمین تختی کیفیت خوبی نداشت. انگار چند تکه از خارج درست کرده بودند و به زمین آورده بودند. باید پیش‌بینی می‌کردیم که توپ قرار است کجا فرود بیاید و کجا از زمین بلند شود. مطمئن باشید اگر بازی در ورزشگاه آزادی یا هر زمینی که کیفیت بهتری نسبت به تختی داشت انجام می‌شد نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد و می‌توانستیم با اختلاف بیشتری راه‌آهن را ببریم.

حقیقی درباره این صحبت دایی که در زمین خوب هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی‌شود، گفت: دایی درست می‌گوید. البته نمی‌شود گفت که بقیه تیم‌ها خوب نیستند اما بیشتر بازیکنان هجومی ما فانتزی‌باز هستند و این هم مستلزم این است که یک زمین خوب وجود داشته باشد تا تیم ما کارهای تاکتیکی‌اش را به خوبی انجام دهد. تاکنون هشت بازی را در ورزشگاه آزادی برده‌ایم و این نشان‌دهنده‌ این است که زمین خوب کار پرسپولیس را آسان می‌کند. دیروز کمی استرس صدرنشینی داشتیم که روی تمرکز بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود اما بالاخره بازی را بردیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سرخ‌پوشان می‌توانند صدر جدول را حفظ کنند یا خیر، گفت: وقتی صدرنشین می‌شوید توقع همه از شما بالا می‌رود. فکر می‌کنم اگر امتیازهای کسر شده‌ تیم‌ها به آنها برگردد وضعیت عادلانه‌تر می‌شود و می‌توانیم در بالای جدول یک رقابت واقعی را ببینیم. بازی بعدی هم برابر استقلال خوزستان است که با توجه به این‌که تیم‌های عبدالله ویسی فوتبال بازی می‌کنند کار برای پیروزی ما در این دیدار راحت‌تر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)