پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم به بهترین شکل ممکن به پرسپولیس خدمت کنم و این بار در لیست کی‌روش جا داشته باشم.

رضا حقیقی   ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس پس از پیروزی مقابل الوند همدان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران اظهار داشت: خوشبختانه پس از نوسانی که در بازی‌های لیگ برتر داشتیم الان با هماهنگی که به دست آوردیم در بهترین شرایط ممکن هستیم.

وی افزود: ‌درست است که بهترین شرایط را در جام حذفی و لیگ برتر داریم اما هرگز نباید احساس کنیم که بازی با استقلال خوزستان آسان است. ما در هر بازی که با این تصور به میدان رفته‌ایم بازی سخت و حساس شده است. باید با تمام قوا برای سه امتیاز به میدان برویم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: ‌خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستیم و همه چیز برای قهرمانی مهیا است. مقابل هیچ تیمی حق اشتباه نداریم و همین طور با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش گفت: خوشبختانه شرایطم بسیار خوب است و نسبت به قبل با توجه به هماهنگی‌های لازم بهتر شده‌ام. بالاخره همه هدف من را می‌دانند ومی‌خواهم آنقدر برای پرسپولیس خوب باشم چون دوست دارم در لیست کارلوس کی‌روش این بار جا داشته باشم تا به تیم ملی کشورم خدمت کنم. بالاخره من بازیکنی هستم که یکی از آرزوهایم پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی است و مطمئن باشید برای رسیدن به این هدفم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم وسعی می‌کنم با بازی‌های خوبم از چشم کی‌روش پنهان نمانم.

هافبک قرمزپوشان در مورد بازی با فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: بعد از اینکه با دو تیم لیگ یکی که واقعا تیم‌های بسیار خوبی بودند در جام حذفی روبه‌رو شدیم این بار باید تصور این را می‌کردیم که مقابل یک تیم خوب لیگ برتری قرار بگیریم. من متاسفانه بازی با فولاد را از دست دادم، آن هم به دلیل گرفتن کارت‌های زرد است اما دعا می‌کنم این بازی در تهران برگزار شود ولی در کل ما که می‌خواهیم قهرمان شویم برایمان نباید فرقی داشته باشد با چه تیم و کجا مبارزه می‌کنیم اما در آزادی راحت‌تریم.

وی افزود: جام حذفی برای ما خیلی مهم است، خوشبختانه علی دایی خودش رکوردار موفقیت در جام حذفی است و حتی او در خیلی بازی‌ها در این جام شکست نخورده وخط و نشان ما برای هر دو جام است و امیدوارم امسال یکی از بهترین سال‌های پرسپولیس باشد.

حقیقی در مورد گلزنی‌اش در دیدار با الوند همدان و برخورد گرم با دایی گفت: من بیشتر از همه چیز از شرایط پرسپولیس خوشحال بودم. خدا را شکر هر وقت زمین رفتم سعی نکردم حتی یک ثانیه هم کم بگذارم. من با گلزنی‌ام شاید از چالش جدید خارج شدم اما مهمتر از همه این بود که اعتماد به نفسم بالا رفت و این را متوجه شدم که باید بیشتر زحمت بکشم. برای من موفقیت پرسپولیس بیش از هرچیزی مهم بود و به همین دلیل همیشه در زمین هر چه دارم را به معرض نمایش می‌گذارم تا پرسپولیس به خواسته خود برسد. ما کار سختی در دو جام داریم اما با کادر فنی، بازیکنان و انگیزه‌ای که داریم قطعا می‌توانیم یک سال خوب را پشت سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)