خبرگزاری پرسپولیس : هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی به دلیل اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم.

رضا حقیقی پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از مسئولان فجر سپاسی و هواداران این تیم داشته باشم که در طول مدت حضورم در شیراز به من کمک‌های زیادی کردند امیدوارم فجر بتواند در هفته‌های آینده با توجه به پتانسیلی که دارد به بردهای شیرین و صعود به بالای جدول برسد.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بالاخره به یکی از آرزوهای دوران کودکی‌ام رسیدم و امروز رسما پرسپولیسی شدم. جا دارد از اعتماد مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی نیز تشکر کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

حقیقی ادامه داد: قطعا کار سختی را در پیش دارم اما خوشبختانه با رفع مصدومیت آماده‌ام تا به هر طور شده به پرسپولیس کمک کنم. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارد و من امیدوارم که در نیم‌فصل دوم به نتایج خوب خود برسم.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از روزی که با پرسپولیس به توافق رسیدم بازیکنان باشگاه و مردم من را مورد لطف خود قرار دادند و آرزو دارم که بتوانم با بازی‌هایی که برای این تیم انجام می‌دهم خودم را ثابت کنم. بالاخره بازی در پرسپولیس متفاوت است اما خیلی زود سعی خواهم کرد خودم را با شرایط ایده‌آل هماهنگ کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)