مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با باشگاه قرارداد دارم و انتقالم به روبین کازان روسیه به موافقت باشگاه و همچنین نظر دنیزلی بستگی دارد.

 

علیرضا حقیقی پس از اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حضور مصطفی دنیزلی عنوان کرد: امروز تمرین سبکی داشتیم و از فردا قرار است تمرینات اصلی خود را با حضور دنیزلی آغاز کنیم.

وی درباره احتمال عقد قرار دادش با باشگاه روبین کازان روسیه خاطرنشان کرد: من هم اکنون با پرسپولیس قرار داد دارم و باشگاه باید در مورد حضورم در سایر تیم‌های تصمیم بگیرد من هم مثل شما منتظرم تا تصمیم باشگاه را بشنوم. البته در این زمینه نظر دنیزلی نیز مهم خواهد بود.

حقیقی درباره اینکه گفته می‌شود با معمارزاده مشکل دارد و در تمرینات امروز نیز با او تمرین نکرد، یادآور شد: نمی‌دانم مشکل از کجا است. ما اگر در زمین بخندیم می‌گویند تمرین را به سخره گرفته اند و اگر با هم صحبت نکنیم می‌گویند با هم مشکل دارند. مشکل خاصی با یگدیگر نداریم.

وی ادامه داد: یک سری مسائل فوتبالی وجود دارد که برای بزرگتر از من هم به وجود می‌آید. حرف‌هایی دارم که نمی‌خواهم به زبان بیاورم. یعنی زمان مناسبی برای بیان آنها نیست و در فرصتی مناسب صحبت خواهم کرد.

دوازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با سؤال خبرنگاران درباره امضای قرار داد با روبین کازان مواجه شد که در جواب یادآور شد: اگر پرسپولیس صلاح بداند به روبین کازان خواهم رفت و اعلام می‌کنم که منتظر تصمیم باشگاه هستم.

وی در خصوص اینکه باشگاه قصد داشت محمد محمدی را جذب کند، یادآور شد: من چنین چیزی را نشنیده‌ام گمانه زنی‌ها در مورد برخی بازیکنان وجود دارد. اگر محمدی هم بخواهد به تیم اضافه شود قدمش را روی چشم می گذارم.

حقیقی درباره تشویق معمارزاده در آخرین دیدار پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از این تشویق ناراحت نشدم. 4 ، 5 نفر بودند که به تشویق معمارزاده پرداختند و پس از آن خود مردم آنها را ساکت کردند. نمی‌دانم کجای دنیا از دقیقه 20 شروع به تشویق دروازه بان دیگری می‌کنند، به قول علی دایی این هم از عجایب فوتبال ما است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)