پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر نداشتن سرمربی در بازی فردا قابل مقایسه با بارسلونا نیست.

رضا حقیقی درباره شرایط پرسپولیس در بازی فردا مقابل سایپا، اظهارداشت: اوضاع پرسپولیس خوب است. تمرینات خوبی بعد از دیدار با آلومینیوم داشتیم و حاشیه های آن بازی را فراموش کرده ایم. شاید برد در بازی فردا نتواند جایگاه ما را تغییر دهد اما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که هوادارانمان را خوشحال کنیم و با روحیه ای خوب برای دیدار جام حذفی مقابل ذوب آهن آماده شویم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در بازی فردا از نظر نداشتن مربی مثل بارسلونا است، گفت: نمی توان پرسپولیس را با بارسا مقایسه کرد. گل محمدی فردا فقط روی نیمکت نمی نشیند و تا نیم ساعت قبل از بازی می تواند نکات فنی را به ما انتقال دهد اما ویلانووا حتی در تمرینات بارسا هم حضور ندارد و این تیم کلا ضعیف شده است.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت همراه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود؟ افزود: قطعا دوست داشتم با پرسپولیس در این رقابتها حاضر باشم. پرسپولیس آبروی ایران است و اگر در این بازیها حاضر بود از همه تیمها بهتر نتیجه می گرفت. ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و قطعا در آسیا هم می توانستیم خوب باشیم. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی سال دیگه نماینده شایسته ایران باشیم. دیروز هم خیلی خوشحال شدم که تراکتور توانست برد خوبی به دست بیاورد اما باید بگویم بهترین تیم ایران پرسپولیس است نه تراکتور.

هافبک پرسپولیس درباره مشکل گلزنی این تیم گفت: من اصلا قبول ندارم که پرسپولیس مشکل گلزنی دارد. در برخی از بازیها روز بد داشته ایم که توپهایمان تبدیل به گل نشده است اما مشکل گلزنی نداریم. هرچند که برای استفاده بهتر از موقعیتها تمرینات اختصاصی هم انجام داده ایم.

حقیقی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس زمان ژوزه عمدا بد بازی می کردند، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم هیچ بازیکنی بخواهد عمدا برای تیمش بد باشد. من که از ژوزه بدی ندیده ام اما بازیکنان از او به خوبی یاد نمی کنند و گل محمدی را بیشتر دوست دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)