مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان این تیم گفت: باشگاه در قبال بازیکنان تیم مسوول است .

علیرضا حقیقی خاطرنشان کرد: به هر حال همان طور که بازیکنان نسبت به باشگاه تعهداتی دارند مسوولین پرسپولیس هم در مقابل وعده هایی که به بازیکنان می دهند مسوول هستند. شغل ما فوتبال است و منبع درآمد دیگری هم نداریم پس باشگاه مطالباتمان را نیز باید درموقع معین به بازیکنان پرداخت کند تا آنان مشکل نداشته باشند.

وی افزود: اگر مطالباتمان پرداخت شود دیگر هیچ دغدغه خاطری نخواهیم داشت و با تمرکز بیشتری در مقابل حریفان به میدان رفته و می توانیم با روحیه ای بالا بهترین بازی ها را انجام دهیم.
بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود در همه تمرینات حضور پیدا می کنند تا بتوانند با کسب آمادگی بیشتر خود را برای رویارویی با رقبا حاضر کنند.
تمام تلاشم را انجام می دهم تا به عنوان یک مهره موثر در تیم پرسپولیس شناخته شوم و ضمن آنکه پیشرفتم را هم از خدا آرزو می کنم.
وی در پایان درخصوص کرانچار خاطرنشان کرد: کرانچار می تواند باعث پیشرفت پرسپولیس شود به شرطی که به او زمان لازم را بدهند تا بتواند تیم را به شرایط مطلوب برساند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)