پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: امسال، سال قهرمانی پرسپولیس است.

رضا حقیقی اظهارداشت: باشگاه با ترانسفر من به اوکراین مخالفت کرد و من هم ناچارم که به این تصمیم احترام بگذارم. من قرارداد داشتم و نمی توانستم خودم تصمیم بگیرم. باشگاه در این باره تصمیم گیرنده بود و دیگر جایی برای افسوس خوردن نمی ماند.

وی ادامه داد: من به باشگاه پرسپولیس حق می دهم و به آنها خرده نمی گیرم. دایی و رویانیان می خواهند تیم خوبی را ببندند و طبیعی است که بخواهند همه نیروهایشان را حفط کنند. الان دیگر به دیناموکیف فکر نمی کنم و همه تمرکزم روی پرسپولیس است. من اصلا از رویانیان و دایی دلخور نیستم که با ترانسفر من مخالفت کردند.

حقیقی افزود: واقعیت این است که فکر می کنم قسمت نبوده که به اوکراین بروم. شاید اگر به دینامو می رفتم نیمکت نشین می شدم. خودم هم دوست داشتم با دایی کار کنم و الان فرصت خوبی است که از تجربیات ارزشمند او استفاده کنم. افسوس نمی خورم و خودم را هم سرزنش نمی کنم. حالا که لژیونر نشده ام به موفقیت پرسپولیس فکر می کنم.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید امسال سال قهرمانی پرسپولیس است. علی دایی مربی بزرگی است و می تواند بعد از سالها طلسم ناکامی های پرسپولیس را بشکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)