مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید از جایگاهش در این تیم اطمینان ندارد و برای فیکس ماندن باید تلاش زیادی کند.


“علیرضا حقیقی” گفت: پرسپولیس به شرایط آرمانی خود برگشته و تنها هدفی که آن را دنبال می‌کنیم قهرمانی در لیگ برتر است.

 

وی ادامه داد: ابتدای فصل هم مثل همین روزها بودیم. تیم کاملا آماده بود ولی وقفه‌هایی که در لیگ افتاد باعث شد از شرایط ایده‌آل دور شویم. حالا بچه‌ها به آمادگی و هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند و همین مسائل دست به دست هم داده تا بازی جذابی را از پرسپولیس شاهد باشیم.

 

حقیقی افزود: در هر بازی فقط به انگیزه کسب 3 امتیاز پا به میدان می‌گذاریم. برایمان فرق ندارد کدام تیم حریفمان باشد زیرا می‌دانیم برای قهرمانی باید از حالا امتیازات را جمع‌آوری کنیم.

 

وی گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس بعد از شکست در دربی افت کند ولی آن باخت انگیزه دوچندان به بچه‌ها داد تا خودشان را ثابت کنند. در بازی مقابل نفت تهران هم فوتبال زیبایی ارائه دادیم و هم نتیجه قابل قبولی گرفتیم که ما را به یک امتیازی صدرنشین رساند.

 

حقیقی با اشاره به شرایط خود در دروازه تیم پرسپولیس اظهارداشت: خوشحالم که کادر فنی در چند بازی اخیر از عملکرد من رضایت داشته است. هنوز از جایگاه ثابتم در دروازه پرسپولیس مطمئن نیستم و می‌دانم باید برای فیکس ماندن تلاش کنم و بجنگم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)