یکسال دیگر در پرسپولیس می مانم

مرجع خبری پرسپولیس : اگر رحمتي به پرسپوليس بيايد باز هيچ اتفاق خاصي رخ نداده، من با حضور او مشكلي ندارم چون هر دروازه‌باني آماده‌تر باشد در دروازه خواهد ايستاد.

 

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ديدار اين تيم با فولادگستر تبريز گفت: بازي سختي در مقابل نماينده تبريز خواهيم داشت چرا كه آنها با شكست 1ـ0 بازي رفت حالا چيزي براي از دست دادن ندارند و تنها به بازي هجومي فكر خواهند كرد.

 

«عليرضا حقيقي» تصريح كرد: هر دو تيم به فكر قهرماني در جام حذفي هستند، ما در بازي رفت در تبريز بازي خوبي را در مقابل اين تيم به نمايش گذاشتيم و موفق شديم با يك گل پيروزي مهمي را درخانه حريف و در مقابل تماشاگران آنها به دست بياوريم كه مي‌تواند در بازي برگشت و در حضور خيل تماشاگران و هواداران پرسپوليس كار را براي فولادگستر دشوار كند.

 

حقيقي درباره درخشش خود در درون دروازه پرسپوليس در بازي رفت نيز گفت: به ياري خداوند بازي خوبي در بازي رفت انجام دادم كه اميدوارم در بازي برگشت هم بتوانم دروازه پرسپوليس را بسته نگه دارم. تيم حريف مهاجمان خوبي دارد كه مي‌توانند روي هر دروازه‌اي خطرناك ظاهر شوند اما براي ناكام گذاشتن آنها به مانند بازي رفت تمام تلاشم را خواهم كرد و اميدوارم جدا از هر نتيجه‌اي بتوانيم قهرماني مسابقات جام حذفي را به دست بياوريم تا بدين شكل ناكامي فصل اخير را در رقابت‌هاي ليگ برتر به فراموشي بسپاريم و با كسب سهميه بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، هوادارانمان را با گرفتن جشن قهرماني خوشحال كنيم.

 

وي با اشاره به فراز و نشيب‌هاي اين فصل پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر افزود: پرسپوليس در رقابت‌هاي اين فصل، فراز و نشيب‌هايي داشت و نتوانست به خوبي در كورس قهرماني با ديگر مدعيان رقابت كند اما به طور حتم در فصل آينده شرايط بسيار متفاوت‌تر خواهد بود و پرسپوليس مدعي اول كسب قهرماني خواهد بود.

 

دروازه‌بان پرسپوليس درباره صحبت‌هاي اخير مبني بر احتمال دعوتش به تيم ملي نيز گفت: پوشيدن پيراهن تيم ملي براي هر بازيكني افتخار است و من نيز از آن مستثني نيستم اما تصميم نهايي براي پيوستن من به تيم ملي در اختيار سرمربي تيم ملي است و من تابع تصميم‌هاي او هستم. اگر به تيم ملي دعوت شوم با تمام وجود در خدمت لباس مقدس تيم ملي خواهم بود و اگر دعوت نشوم نيز براي موفقيت تيم كشورم دعا خواهم كرد.

 

حقيقي در ادامه در پاسخ به شايعات مطرح شده در خصوص پيوستن مهدي رحمتي دروازه‌بان سپاهان به پرسپوليس و احتمال جدايي معمارزاده افزود: به نظر من اين شايعه‌ها پيش از بازي با سپاهان و در هفته آخر ليگ برتر مطرح بود اما به نظر من پس از اين مسابقه همه چيز مشخص شد و فكر نمي‌كنم نيازي به بال و پر دادن به اين صحبت‌ها باشد.

 

حتي اگر رحمتي به پرسپوليس بيايد باز هيچ اتفاق خاصي رخ نداده است و من با حضور او مشكلي ندارم چون هر دروازه‌باني آماده‌تر باشد در دروازه خواهد ايستاد. در مورد معمارزاده و تصميم او براي جدايي نيز من نمي‌توانم اظهار نظر كنم و خود او بايد در اين باره صحبت كند.

 

وي در پايان با بيان اينكه يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد، گفت: در اين يك سال نيز تمام تلاشم را در درون دروازه‌ تيم محبوبم انجام خواهم داد و با تمام وجود از دروازه اين تيم محافظت مي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)