مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقي پس از چند بازي كه نيمكت‌نشين بود سرانجام مقابل استيل‌آذين به ميدان رفت ولي اين مسابقه براي او به شكلي تلخ به پايان رسيد.

خيلي‌ها معتقدند كه حقيقي روي گل‌هايي كه استيل‌آذين به ثمر رساند مقصر بود. دروازه‌بان پرسپوليس در خصوص اين موضوع، حرف‌هاي ميثاق معمارزاده در رختكن و همچنين حاشيه‌هاي زيادي كه در اين چند روز به وجود آمده به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*مثل اينكه بعد از باخت پرسپوليس خيلي ناراحت بودي. اينطور نيست؟

همه بازيكنان ناراحت بودند ولي واقعا نمي‌دانم روزنامه‌ها چرا خبرهايي را نوشته‌اند كه به هيچ عنوان صحت ندارد. آنها نوشته‌اند كه من مي‌خواهم از پرسپوليس بروم و در اين مورد از كاشاني خواسته‌ام كه رضايت‌نامه‌ام را بدهد ولي بايد بگويم كه اين مسائل فقط در حد شايعه است. قرار نيست با يك باخت و خوردن 2 گل از پرسپوليس بروم و اگر چنين تصميمي داشته باشم اصلا بايد فوتبال را كنار بگذارم. من در حالي كه كمردرد بسيار شديدي داشتم درون دروازه ايستادم ولي در نهايت باختيم و فوتبال هم بردوباخت دارد.

*ولي خيلي‌ها معتقدند روي دو گلي كه خوردي مقصر بودي.

من بايد در اين مورد به طور كامل حرف بزنم تا شما قضاوت كنيد. در اين مسابقه معمارزاده نمي‌توانست بازي كند و دروازه‌بان سوم ما هم تا حالا بازي كردن در ليگ و حتي نشستن روي نيمكت پرسپوليس را هم تجربه نكرده بود. با اين شرايط سئوال من اين است كه چه كسي بايد درون دروازه قرار مي‌گرفت؟

 هيچكس به غير از عليرضا حقيقي نمي‌توانست. در ضمن من آنفلوآنزاي شديد داشتم و با بدن‌درد زياد درون دروازه ايستادم و با اين حال نهايت تلاشم را به خرج دادم. من بعضي از انتقادها را قبول مي‌كنم ولي بهتر است از دكتر زرينه سئوال كنيد و بپرسيد كه چگونه درون دروازه ايستادم. من به زور آمپول و سرم به اين مسابقه رسيدم و در طول بازي تب و لرز داشتم و حتي نتوانستم خوب گرم كنم.

*جالب اينجاست كه هر وقت درون دروازه قرار مي‌گيري پرسپوليس مي‌بازد.

من اين حرف را اصلا قبول ندارم. به عنوان مثال روي گل دوم ضربه اول علي كريمي را دريافت كردم كه توپ به تير خورد و حتي به زانوي من هم اصابت كرد ولي ديگر نمي‌توانستم روي ضربه آخر عكس‌العمل نشان دهم.

*مي‌گويند پدر تو در شرايطي كه نيمكت‌نشين هستي به تمرينات مي‌آيد و حاشيه درست مي‌كند تا از تو به عنوان بازيكن ثابت استفاده شود. اين موضوع صحت دارد؟

من دوست دارم خودتان به تمرينات و يا اردوهاي ما بياييد و ببينيد كه آيا اين موضوع صحت دارد يا خير. من مي‌دانم اين حرف‌ها از كجا آب مي‌خورد ولي فعلا دوست ندارم در مورد اين مسائل حرف بزنم. پدرم هيچ نقشي در بازي كردن من ندارد و من اين موضوع را تكذيب مي‌كنم. من به خاطر پدرم فوتبال را كنار مي‌گذارم ولي هيچ وقت به خاطر فوتبال پدرم را كنار نمي‌گذارم.

*اينكه مي‌گويند كاشاني به تو گفته فعلا در تمرينات شركت نكن صحت دارد؟

آقاي كاشاني ديد كه من چه وضعيتي دارم و خودش گفت كه استراحت كنم. در ضمن نظر پزشكم اين بود كه 5 روز استراحت كنم. متاسفانه بعضي‌ها دوست دارند حاشيه درست كنند.

*گويا ميثاق معمارزاده در رختكن به بعضي از بازيكنان پرسپوليس گفته كه تو فقط ادعا داري و روي هر دو گل مقصر بودي. در اين مورد صحبت مي‌كني؟

من دوست دارم در اين مورد صحبت كنم ولي اول بايد با ميثاق معمارزاده حرف بزنم و ببينم كه آيا اين صحبت‌ها از دهان او خارج شده است يانه. اين اولين باري نيست كه او چنين مسائلي را مطرح كرده است ولي من به احترام آقاي كاشاني هيچ جوابي نمي‌دهم و منتظرم كه اول با خود معمارزاده حرف بزنم. من در اين مورد به خوبي تحقيق خواهم كرد و اگر چنين حرف‌هايي را زده باشد مطمئن باشيد مسائلي را خواهم گفت كه معمارزاده نتواند سرش را بالا بگيرد. شما ديديد كه اين دروازه‌بان مقابل شاهين بوشهر چگونه گل خورد ولي من هيچ وقت هيچ حرفي نزدم و در مورد هم‌تيمي‌هايم مصاحبه‌اي انجام ندادم.

*ولي اگر با معمارزاده حرف بزنيد به احتمال زياد او به تو خواهد گفت كه چنين حرف‌هايي را نزده است.

به هر حال او جرات دارد و خواهد گفت كه آيا اين حرف‌ها را زده يا خير. امروز و فردا اين موضوع به طور قطع روشن خواهد شد.

*در بازي با استيل‌آذين تماشاگران پرسپوليس علي كريمي را تشويق كردند. مي‌گويند اكثر بازيكنان پرسپوليس از اين موضوع ناراحت هستند.

اصلا اينطور نيست. علي كريمي در بين هواداران پرسپوليس و استقلال محبوب است و تماشاگران پرسپوليس دوست دارند كه اين بازيكن به تيم‌شان برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)