مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان جدید تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: به عشق امام رضا(ع) و به خاطر اینکه همیشه به او متوسل شدم پیراهن شماره ۸۸ را در روبین‌کازان می‌پوشم.


علیرضا حقیقی پس از عقد قرارداد 4 ساله با روبین کازان روسیه تصریح کرد: پس از اینکه روز پنج‌شنبه با درخواست مسئولان باشگاه تست پزشکی دادم امروز قرارداد 4 ساله‌ام را امضا کردم. خدا را شکر می‌کنم که به یکی از اهدافم رسیدم اما باز هم به پیشرفت بیشتر فکر می‌کنم.

 

وی تاکید کرد: وقتی با سرمربی روبین کازان جلسه‌ داشتم و او از خلاقیت ایرانی‌ها تعریف کرد به خودم بالیدم که ایرانی هستم. امیدوارم تمام مردم ایران برای نماینده کشورشان در روسیه دعا کنند چرا که کارم خیلی سخت است.

حقیقی ادامه داد: به عشق امام رضا (ع) و به دلیل اینکه به او متوسل می‌شوم شماره ۸۸ را انتخاب کردم و به دنبال این هستم تا با رقابت سالم با دروازه‌بانان روبین کازان بتوانم در این تیم خودم را ثابت کنم.

وی در پایان در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر گفت: قطعاً دنیزلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. من همیشه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و از برد این تیم خوشحال شدم. امیدوارم به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که عاشق این تیم هستم نماینده شایسته‌ای از این باشگاه و ایران برای رابین کازان روسیه باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)