مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا گل می‌خورم همه انتقاد می‌کنند، اما در روزهای خوبم کسی چیزی نمی‌نویسد.

 

علیرضا حقیقی ابتدا در خصوص محرومیت دو بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من با محرومیت شیث و نصرتی کار ما بسیار سخت شده است. نظر شخصی من این است که حکم این دو نفر کمی سنگین است و می‌توانستند بیشتر با این دو نفر مدارا کنند.

 

این دو بازیکن اشتباه کردند و برای آنها این شرایط پیش آمده خیلی بد است. امیدوار هستم کمی بخشش در کمیته انضباطی جا داشته باشد چون این دو بازیکن نیز انسان هستند و انسان همیشه جایز الخطا است.

 


وی درباره پیروزی 3 بر 2 مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفت: بازی خوبی را مقابل ذوب آهن انجام دادیم. هر دو تیم های موقعیت های خوبی برای گلزنی در اختیار داشتند، البته موقعیت صددرصد ما بیشتر از ذوب آهن بود و می‌توانستیم بیش از 3 گل به ثمر برسانیم.

 

حقیقی ادامه داد: به نظرم نتیجه خوبی را در بازی مقابل ذوب آهن گرفتیم آنها در زمین خود تیم بسیار خطرناکی هستند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص اشتباهات خودش نیز گفت: متاسفانه همیشه همین طور است؛ روزی که خوب بودم هیچ کس هیچ چیز را ننوشت و انگار نه انگار که من هم کاری کردم، اما روزی که گل خوردم و کمی بد بودم برخی تا می‌توانند مرا کوبیدند تا به هدف خود برسند، اما من به این شرایط عادت کردم.


وی افزود: باید قبول کنیم اشتباه همیشه وجود دارد اما خدا را شکر ما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و ذوب آهن را شکست دهیم و به مرحله جام حذفی صعود کردیم. این موضوع اهمیت زیادی برای ما دارد.

 

حقیقی در خصوص احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال نیز گفت: استقلال تیم خوبی است، آنها نفرات بسیار توانایی را در اختیار دارند و در راس جدول لیگ برتر حضور دارند ولی ما هم با تمام انگیزه اگر قسمت شد به مصاف استقلال می‌رویم.

 


دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا انتقاد پذیر نیست نیز گفت: من آدم انتقادپذیری هستم فقط به دنبال این هستم که از من انتقاد درست شود. شما خودتان می‌دانید همه از من انتقاد می‌کنند و اگر انتقاد پذیر نبودم هر روز باید جواب می‌دادم. اصلا برایم مهم نیست یک روزنامه خوب یا بد بنویسد چون هر کسی نظر خودش را اعلام می‌کند ولی حرف من این است که چون خبرنگاری شغل بسیار شریفی است باید کسی که می‌خواهد قلم بزند وجدان را رعایت کند اما متاسفانه بعضی از این روزنامه‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند و وجدان را زیر پا می‌گذارند.

 

حقیقی در پایان در خصوص بازی مقابل تراکتور سازی گفت: ابتدا باید از هواداران بخواهم حالا که با برد مقابل ذوب آهن شرایط ما خیلی عوض شده ما را حمایت کنند. تا بتوانیم با قدرت کار خود را ادامه دهیم تراکتور سازی با کادر فنی و بازیکنانش خوبش تیم بسیار خطرناک است و هواداران خاص خودش را دارد. انشاالله هواداران ما کاری کنند که ورزشگاه آزادی جای برای دیگران نداشته باشند.

 

تا بتوانیم با یک پیروزی خوب در لیگ برتر شرایط‌مان را مثل جام حذفی در لیگ برتر هم بسیار خوب رو به جلو حرکت دهیم.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: اصلا برایم مهم نیست بخواهند برای من خوب یا بد بنویسند؛ چون من کار خودم را انجام می‌دهم و هدفم فقط کمک به کادر فنی پرسپولیس است. البته باید در مورد گل‌هایی که وارد دروازه پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن شد توضیحی بدهم. در گل اول اصلا من دید نداشتم تا بتوانم عکس العملی نشان دهم. من فقط در آن صحنه توانستم یک عکس العمل کوچک انجام دهم و توپ به دستم خورد اما متاسفانه به جای اینکه توپ به عقب برود به جلو افتاد و ما گل خوردیم. اگر در صحنه‌هایی که از آن عکس گرفته شده است دقت کنید به نظر من توپ از خط دروازه رد نشد اما این مسئله هم جزئی از فوتبال است و من حرفی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)