پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید با پای مصدوم و به خاطر هواداران برابر داماش به میدان رفته است.

رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیمش برابر داماش در جام حذفی گفت: بازی خوبی نبود و از کیفیت خوبی برخوردار نبود. البته فراموش نکنید در چمن مصنوعی نمی‌توان کیفیت همیشگی را داشت. از سوی دیگر ما با استرس زیادی بازی کردیم و دلیل این استرس اهمیت بالای این دیدار بود. ما می‌خواهیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و همین مسئله استرس زیادی به ما وارد کرد.

 

او در ادامه درباره مصدومیتش صحبت کرد و افزود: من تا حد زیادی پیش از این دیدار درگیر مشکلم با پایم بودم. سه پزشک معتبر در ایران از من خواستند تا در این بازی به میدان نروم و اعتقاد داشتند که بازی در این دیدار برای آینده‌ای خطرناک است چرا که زانوی من همچنان آسیب دیده است و با فشار بر روی زانو می‌توانست خطر بیشتری ایجاد شود. پای سالم در زمین چمن مصنوعی آسیب می‌بیند و چه برسد به پای آسیب دیده.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این اوصاف پس چرا به میدان نرفته، گفت: شرایط پرسپولیس شرایط خاصی است و به خاطر سردار رویانیان، گل‌محمدی و تماشاگران خونگرم پرسپولیس خواستم بازی کنم. شاید اگر کسی دیگری جای من بود، به میدان نمی‌رفت چرا که رباط زانویم مشکل داشت و با آسیب دیدگی جدید شاید برای همیشه از فوتبال محروم می‌شدم اما به خاطر درد شدید زانو در اواسط بازی تعویض شدم.

 

او در ادامه باز هم به بازی پرسپولیس و داماش اشاره کرد و افزود: باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و اعتقاد دارم یک جام در این فصل حق پرسپولیس است. این جام متعلق به هواداران و سردار رویانیان است. هواداران به این دلیل که از ابتدای فصل سختی زیادی کشیده‌اند و سردار نیز به خاطر وقت و انرژی زیادی که برای پرسپولیس در این فصل گذشته است. سردار در حال ساختن یک پرسپولیس جدید است.

 

حقیقی در پایان با انتقاد از فحاشی تماشاگران داماش به سید جلال حسینی و سردار رویانیان، بیان داشت: این وضعیت قابل قبول نیست. این نمی‌شود که به ناموس بازیکن حریف فقط به این خاطر که برابر تیم شما بازی می‌کند بی‌احترامی شود. متاسفانه شاهد حرف‌هایی بودیم که هر کس در هر مقامی نمی‌تواند تحمل کند. سید جلال مستحق این فحاشی‌ها نبود و تماشاگران داماش باید شرمنده‌ی رفتارشان باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)