خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جوانی فجر‌سپاسی به ضرر آنهاست.

رضا حقیقی در خصوص رویارویی‌اش با فجر سپاسی اظهار داشت: با توجه به شرایط اخیر به نظرم کار بسیار سختی را در پیش داریم اما شرایط طوری است که احساس می‌کنم همه چیز برای پرسپولیس جور می‌شود و ما می‌توانیم بهتر باشیم.

وی افزود: کار سختی مقابل فجر و مخصوصا استاد مربیان، یاوری داریم. من 4 سال بهترین خاطره‌ها را در فجر داشتم اما شرایط حرفه‌ای فوتبال من را به پرسپولیس آورد.

حقیقی ادامه داد: چون از پرسپولیس پول می‌گیرم قطعا تمام فکر و ذکرم خدمت به این تیم است تا بهترین بازیم را به نمایش بگذارم. با وجود تمام احترامی که برای دوستان عزیزم در فجر قائلم اما مجبورم در این بازی فقط به برد فکر کنم. قطعا برای رخصت هم به سمت نیمکت فجر خواهم رفت چون این تیم را دوست دارم.

 

حقیقی در مورد وضعیت پرسپولیس نیز گفت: درست است در برابر صنعت نفت به تساوی رضایت دادیم اما دو گل زدیم و 5 گل نزدیم. صنعت نفت 3 توپ آورد که دو فرصت آنها به گل تبدیل شد. فوتبال همین است اگر گل نزنی می‌خوری.

وی تاکید کرد: همین موضوع کار ما را سخت‌تر کرده و باید حتما و بدون هیچ حرف و حدیثی فجر را شکست دهیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: یکی از خوبی‌هایی که ما را برای موفقیت مقابل فجر نزدیک می‌کند جوانی آن تیم است. خیلی خوب است که فجر تیمی جوان و جویای نام است اما جوانی زیاد نیز برای یک تیم خوب نیست و نبود تجربه به این تیم ضربه می‌زند. در تیمی که بازیکنان جوان در آن حضور دارند با تجربه‌ها هم باید باشند.

وی در پایان یادآور شد: مطمئن باشید شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد. باید ضربه‌های نهایی را با دقت بیشتر به دروازه حریفان بزنیم تا در ادامه راه دچار مشکل نشویم. می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم اما نشد. انشاءالله در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم تا ثابت شود برد مقابل ملوان یک اتفاق نبوده و ما باز هم می‌توانیم با نتایج خوب حریفان را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)