مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا حقيقي دروازه بان جوان پرسپوليس در بازي دوستانه مقابل الاهلي بازويند کاپيتاني اين تيم را در نيمه اول به بازو بست و رکورد جوانترين کاپيتان تاريخ پرسپوليس را به نام خود کرد. حقيقي در حالي کاپيتان پرسپوليس شد که فقط 28 بازي رسمي براي پرسپوليس انجام داده است! بدين ترتيب حقيقي 21 ساله نام خود را به عنوان جوانترين کاپيتان پرسپوليس در تاريخ ثبت کرد. قبل از حقيقي،علي انصاريان در سن 22 سالگي در يک بازي جام حذفي کاپيتان پرسپوليس بود و شيث رضايي کاپيتان دوم پرسپوليس نيز در سن 23 سالگي براي اولين بار کاپيتان پرسپوليس شد.

در سالهاي اخير ، تهي شدن پرسپوليس از بازيکنان با تجربه باعث شده است که بازيکنان جوان اين تيم بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را به بازو ببندند.

 بر اساس يک سنت در باشگاه پرسپوليس، تعداد سالهاي حضور يک بازيکن در تيم ملاک کاپيتاني است و فقط در فصل 85 بود که مصطفي دنيزلي اين سنت را بهم زد و خودش کاپيتان را انتخاب کرد. دنيزلي پس از کريم باقري،بازويند کاپيتاني را به پژمان نوري سپرد و حتي در چند بازي ابوالفضل حاجي زاده را کاپيتان کرد! در فصل جاري نيز کريم باقري کاپيتان اول تيم است و در غياب او شيث رضايي وظيفه کاپيتاني را بر عهده دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)