پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع که برای فصل بعد در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت تاکید کرد: انشاءالله باشگاه هم بتواند تعهداتش را نسبت به من انجام دهد.

رضا حقیقی درباره شرایط حال حاضر پرسپولیس در اردوی اردبیل اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بد نیست و در حال تمرین هستیم تا برای فصل آینده از لحاظ بدنی آماده شویم. شرایط خوبی در تمرین دارم و انشاءالله باشگاه هم بتواند تعهداتش را نسبت به من انجام بدهد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با طرح این جمله یعنی در این تیم ماندگار شده عنوان کرد: من در پرسپولیس ماندنی شدم و به خاطر این قضیه خداراهم شکر می‌کنم.

حقیقی درباره اینکه چرا در چند تمرین گذشته پرسپولیس حضور نداشته گفت: چون در مرحله اول اردوی تیم ملی حاضر بودم و استراحت کمی داشتم از آقای دایی تقاضای چند روز استراحت کردم که ایشان هم موافقت کرد.

وی برگزاری زودهنگام تمرینات پرسپولیس را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با این روش بدن‌های بازیکنان بعد از اردوی اردبیل کاملا آماده خواهد شد و وقتی تمرینات زود شروع می‌شود، می‌توان به آینده تیم امیدوار بود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که انجام تمرینات بدنسازی در نبود بسیاری از بازیکنان، مفید خواهد بود با خیر، تاکید کرد: مهم این است که همه بچه‌ها آماده هستند. فشار تمرینات تیم ملی اگر بیشتر از پرسپولیس نباشد کمتر هم نیست. باید همه در شرایط بازی قرار داشته باشند اما در مجموع فکر می‌کنم شرایط بدنی همه بازیکنان برای حضور در فصل آینده مطلوب باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)