حقيقي: فرياد دايي بر سرم طبيعي بود

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس در مورد فرياد دايي در جريان مسابقه با ذوب‌آهن گفت: در يك صحنه اشتباه كردم و دايي با فريادش به من تذكر داد كه اين امري طبيعي است.

 

عليرضا حقيقي پس از برتري 2 بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: 4 روز تمرينات فشرده را پشت سر گذاشتيم. از ذوب آهن شناخت كافي داشتيم و مهاجمان اين تيم را به خوبي مي‌شناختيم. برد شيريني بود و به حقمان در اين ديدار رسيديم.

وي درباره داوري اين مسابقه عنوان كرد: بعيد مي‌دانم داور به نفع ما سوت زده باشد. البته صحنه پنالتي را نديدم چون دور بودم، اما نوروزي گفت كه پنالتي درست بوده است.

 

حقيقي ادامه داد: هر زمان كه از داوري سود برديم ضرر هم كرديم، اما پيروزي برابر ذوب‌آهن حق ما بود. تيم بزرگي را شكست داديم و با اين برد براي ساير تيم‌ها كه در آينده با آنها بازي داريم خط و نشان كشيديم. از شرايط سخت خارج شديم و خوشحالم كه پس از هفته‌ها بعد از دقيقه 90 گل نخورديم و دروازه‌مان بسته ماند.

وي در مورد فرياد دايي در جريان مسابقه بر سرش گفت: اين چيزها در فوتبال طبيعي است و عجيب نيست. در آن صحنه اشتباه كردم و دايي با فريادش به من تذكر داد. ديديد كه پس از پيروزي من خوشحالي‌ام را با دايي تقسيم كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)